the_fire Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 (endret) Kanskje ikke den rette plassen å poste dette? Uansett, er det kun hos meg tekststørrelsen ikke er helt ideel. Syns den blir så stor, eller for liten i Firefox. Er dette dårlig arbeid av vg, siden de ikke har klart å lage en side som vises bra i de mest kjente browserne Eller er det bare mine instillinger i FF? Endret 28. desember 2005 av The_Fire
Mixy89 Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Kanskje ikke den rette plassen å poste dette? Uansett, er det kun hos meg tekststørrelsen ikke er helt ideel. Syns den blir så stor, eller for liten i Firefox. Er dette dårlig arbeid av vg, siden de ikke har klart å lage en side som vises bra i de mest kjente browserne Eller er det bare mine instillinger i FF? 5346281[/snapback] Det er ikke slik i Opera, men jeg tipper at det kan være noen innstillinger i FF som gjør dette. Jeg skal ikke si jeg kan mye om web design etc. Men jeg kan ikke skjønner hvordan VG klarer å bruke to forskjellige fonter, i to forskjellige browsere
PT Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Er nok noen innstillinger hos deg som har byttet skrifttype, for her er det TNR (eller noe sånt) i Opera, Firefox og IE.
the_fire Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Du har ikke lyst til å gi meg et screenshot av Tools>Options...>Content? Og evt. advansed på Font & Color.
janfredrik Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Du har ikke lyst til å gi meg et screenshot av Tools>Options...>Content?Og evt. advansed på Font & Color. 5346512[/snapback] Avansert:
the_fire Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Da ble det mye bedre. Men er det ikke litt dumt av vg å la nettleseren bestemme font?
Loomy Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Men er det ikke litt dumt av vg å la nettleseren bestemme font? Jopp, er sjelden lurt å stole på at alle kjører standard-TNR med standard størrelse. Men nå har det jo etterhvert blitt meget tydelig at man ikke kan forvente allverdens fra vg.nos webansvarlige
Sycosis Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 skulle akkurat til å fåreslå CTRL+musescroll her jeg:P sjekk hva som skjer da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå