Gå til innhold

Sida til vg er rar i FF

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kanskje ikke den rette plassen å poste dette?

Uansett, er det kun hos meg tekststørrelsen ikke er helt ideel. Syns den blir så stor, eller for liten i Firefox. Er dette dårlig arbeid av vg, siden de ikke har klart å lage en side som vises bra i de mest kjente browserne :hmm:

Eller er det bare mine instillinger i FF?

Endret av The_Fire
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje ikke den rette plassen å poste dette?

Uansett, er det kun hos meg tekststørrelsen ikke er helt ideel. Syns den blir så stor, eller for liten i Firefox. Er dette dårlig arbeid av vg, siden de ikke har klart å lage en side som vises bra i de mest kjente browserne :hmm:

Eller er det bare mine instillinger i FF?

5346281[/snapback]

Det er ikke slik i Opera, men jeg tipper at det kan være noen innstillinger i FF som gjør dette.

Jeg skal ikke si jeg kan mye om web design etc. Men jeg kan ikke skjønner hvordan VG klarer å bruke to forskjellige fonter, i to forskjellige browsere :p

Skrevet

Er nok noen innstillinger hos deg som har byttet skrifttype, for her er det TNR (eller noe sånt) i Opera, Firefox og IE.

Skrevet
Men er det ikke litt dumt av vg å la nettleseren bestemme font?

Jopp, er sjelden lurt å stole på at alle kjører standard-TNR med standard størrelse. Men nå har det jo etterhvert blitt meget tydelig at man ikke kan forvente allverdens fra vg.nos webansvarlige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...