Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare nevne det for dere som bor i Arendals området.

I dag gikk en 19 tommer crt skjerm med flatt billedrør i containeren oppe bak Elkjøp.

Vi kastet den bare på grunn av at det er en film som ligger på utsiden av skjermen som er veldig oppskrapt (noe som er mulig å fjerne om man tar seg tid til det) og at vi hadde em lcd skjerm liggende

Skrevet (endret)

Får få pappa til og kjøre meg så skal det bli ny server hvis jeg finner nok :w00t:

Er det noen her som har noen hk + prosessor over 1Ghz, send PM!

Endret av haakie
Skrevet

ja. jeg tar gjerne imot noe slikt! hvis noen vil donere diverse ting til å sette sammen en maskin skal jeg sette den på kjøkkenet sammen med p3 maskinen min og folde!

Skrevet
Vil bare nevne det for dere som bor i Arendals området.

I dag gikk en 19 tommer crt skjerm med flatt billedrør i containeren oppe bak Elkjøp.

Vi kastet den bare på grunn av at det er en film som ligger på utsiden av skjermen som er veldig oppskrapt (noe som er mulig å fjerne om man tar seg tid til det) og at vi hadde em lcd skjerm liggende

6335845[/snapback]

Nice.

Synd jeg har en fra før av. Og så er det så rotete der inne, i containeren. :|

Skrevet

Fant en gammel 19"+ CRT widescreen skjerm fra Toshiba i dag. :D Men problemet med den er at skjermen er rød og det er ikke instillingene som er problemet... er det noen måte å fikse den på?

Skrevet

kansje dårlig kontakt i ledningen til skjermen. fattern har en skjerm som blir blåaktig, bare å vrikke på kabelen så kommer det seg!

Skrevet

fant 2 128mb ram brikker i går=)

er ganske fornøyd med det funnet^^

OT: eXa er det ei rumpe eller kløffta til et par pupper du har i avataren??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...