mariuz1991 Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Jeg kjøpte meg Counter Strike SOURCE i dag som inkluderer HL 2 og Day of defeat source.... men den er på dvd og jeg har ikke dvd-brenner, bare cd-brenner....betyr det at jeg ikke kan installere det..?
Bertelsen Skrevet 27. desember 2005 Skrevet 27. desember 2005 Kanskje du har enn sånn kombisak? Altså DVD leser/CD brenner? Men du kan jo putte DVD'en inni drevet å sjekke da?
mariuz1991 Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Skrevet 27. desember 2005 Kanskje du har enn sånn kombisak? Altså DVD leser/CD brenner? Men du kan jo putte DVD'en inni drevet å sjekke da? 5345046[/snapback] Nei, det er bare cd-brenner, har forsøkt men det kommer ingenting....går inn i min datamaskin og åpner for å se, men det kom ingenting der... Har jo cd-key men det står bare at jeg må putte inni platen som fulgte med..
Morfiril Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 (endret) Du trenger ikke å putte dvd-en inni for å instalere. Bare ta å instaler steam. Lage en konto der. Da skal du kunne legge til spill som du har kjøpt ved å legge inn din cd-key et sted i steam. Endret 28. desember 2005 av Morfiril
mariuz1991 Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Skrevet 28. desember 2005 Du trenger ikke å putte dvd-en inni for å instalere. Bare ta å instaler steam. Lage en konto der. Da skal du kunne legge til spill som du har kjøpt ved å legge inn din cd-key et sted i steam. 5347510[/snapback] Men du må allikavel sette inn platen..!!
galaxee Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Nei du trenger ikke DVD platen! SteamInstall.exe Last ned-->--Legg inn steam --> registrer en konto--->legg inn cdkey----> nå kan du laster ned alt gjennom steam
mariuz1991 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Nei du trenger ikke DVD platen! SteamInstall.exe Last ned-->--Legg inn steam --> registrer en konto--->legg inn cdkey----> nå kan du laster ned alt gjennom steam 5351911[/snapback] Nå har jeg lastet det ned, lagd en konto....så går jeg på games - activate a product on steam - next - i agree - taster inn cd-key - next, så kommer det opp: Innstallation of Counter-Strike Source is required before continuing. Please insert your Counter-Strike Source CD/DVD into the drive and select install from the autorun menu. Det betyr altså at jeg må sette inn dvd'en i en dvd-rom/dvd-brenner
Jooakim Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Tror du kan gjøre det slik: -Gå til kompis med DVD-rom -Installere det hos han, fra DVD'en -Legge det til din steam-account -Gå hjem -Installere steam -logge på din account -Installere hl2/CS:S fra Steam
mariuz1991 Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Skrevet 29. desember 2005 Tror du kan gjøre det slik:-Gå til kompis med DVD-rom -Installere det hos han, fra DVD'en -Legge det til din steam-account -Gå hjem -Installere steam -logge på din account -Installere hl2/CS:S fra Steam 5352740[/snapback] har en dvd-rom stående i en gammel hp-maskin, får koble den til pc'en min og se om det går da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå