Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har lyst til å fullføre lista? etter det jeg har skrevet så ønsker jeg bare batterier og one shots.. har et budsjett på 2 000 - 3 000

 

Svea

- The Champ 599 kr

 

 

 

 

Festival

 

- 6x F- 16 200 kr

 

 

De andre forhandlerne jeg har tilgang til er Jula(nova), europris og xxl (nova)

Hvis nova har tilbud på super 9 i år, så ville jeg gått for 2 sånne til 99 kroner pr stk:)

Endret av FyrverkeriHyper90
Lenke til kommentar

Ja. Er heldigvis ikke lenge til de havner i postkassen heller :)

Nei, de kommer nok snart nå! :D

 

Savner dem jeg og, er ikke det samme uten dem :( Rakettene var virkelig fantastiske, høy stigehøyde samt den høye kruttvekten. De kunne ha over 200gr krutt i forhold til batterienes maks 50gr krutt fordelt på hver rør på 50mm. Jeg håper virkelig at raketter blit tillatt igjen en dag i fremtiden.

Jeg har en rakett i år så jeg gleder meg meget til å prøve denne! :D

 

Noen som har lyst til å fullføre lista? etter det jeg har skrevet så ønsker jeg bare batterier og one shots.. har et budsjett på 2 000 - 3 000

 

Svea

- The Champ 599 kr

 

 

 

 

Festival

 

- 6x F- 16 200 kr

 

 

De andre forhandlerne jeg har tilgang til er Jula(nova), europris og xxl (nova)

Dropp The Champ. Denne lønner seg ikke i forhold til den prisen! :)

Lenke til kommentar

En super power, ett par pakker airbomb, en all in one fontene og ett batteri. Du får så mye mer hvis du gjør dette! :D Du kan jo sjekke det ut selv også kan du se hva du syntes ;)

_____________________________________________________________

Har investert i utstyr som gjør at filmene mine på you tube kommer til å være i HD :D Har også kjøpt stativ slik at det hele skal bli enklere praktisk. Når det gjelder kamera mann så er jeg litt usikker, men jeg regner med at jeg får noen som kan filme litt eventuelt. Gleder meg nå, og særlig med å filme alt dette jeg kjøper :p

________________________________________________________________________________

 

Listen min så langt:

 

Star Figther

2 X Airbombs (Engelsrud)

Big Block

10x One shot

3x 35 Monster

1x TREX (Engelrsud?

2x Multi power

1x Power Supreme

1x All in one

Happy Spring

Super power

Night hawak

Bombard 5.0

Romerlys

6x F 16

Magich hwip

Crackling balls (mange av disse)

2x 16 skudds batterier (ukjent hvilke enda)

Crazy Shot 6x

HOT SPOT 2x

Fantasy (engelsrud)

Funny mix (Engelsrud)

 

Kom gjerne med tilbakemaldinger! :D

Lenke til kommentar

Har noen prøvd star fighter fra Europris? har noen en video av den?

Ja, jeg hadde en kompis som hadde den i fjor, og den var himmelsk. Dette gjorde at jeg også kommer til å kjøpe denne i år :D Kanskje dette også blir finale batteriet mitt. Jeg liker å ha mange små, mellomstore batterier og ett større batteri til å ha som finale. Er ikke fan av mange store. Da blir trolig star figther mitt batteri i år som kommer til å fylle finalen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...