Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestemt meg for å ikke se på filmer i år. Jeg mener at filmer gjør at det blir mindre stas på nyttårsaften i og med at jeg da vet hvordan effektene å de diverse artiklene er når jeg tenner på lunten. Det gir en mye mer markant spenning når du ikke vet hvordan effektene er, og dette er en av mine metoder som jeg skal bruke i år, slik at fyrverkeriet kan bli mer artig og mer spennende i og med at jeg har mistet masse av interesse etter at pinnerakettene forsvant, og detter at prisene steg så fryktelig.

Lenke til kommentar

Ja, det samme mener jeg. Har faktisk angret på å ha sett så mange videoer av forskjellige batterier da det ikke blir så spennende når man vet hva som skjer. Man må jo ikke tenke for lenge på fyrverkeri før nyttår, da interessen dabber av, man må altså ikke ta av for tidlig. Det med prisøkningen irriterer meg og.

Endret av RF123
Lenke til kommentar

Jeg skal gå fult for air bombs i år må jeg si! :D Kanskje jeg dropper ett batteri og i stedet kjøper airbombs ;) Kommer vell til å ha noen rakett batterier o.l også, og noen medium batterier da så klart.


35 Monster er jo konge, men synd at den skal være så dyr. Blir vell en del crazy shots fra engelsrud tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...