Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da de ikke var noen brøytekanter å stikke rakettene i, i år, måtte man være så lur at man bare tredde de ned i gjørma. Noe som resulterte i at kun halvparten av de antente rakettene lettet, det vill si at de exploderte på bakken. Noe som igjenn resulterer i bransår i hodebunden. Men man overlevde nok en nytårsaften, så det er jo bra.

Og jeg må si at rakettene var langt mer effektfulle på bakken, enn de var 100 meter oppe i lufta.

7616458[/snapback]

Det finnes bakkefyrverkeri, altså fyrverkeri som sprenger på bakken. Jeg var på en stor plass i stad, og en bombe sprengte vel med en diameter på 15-20 meter. Da er det kanskje en fordel å vite om at det kommer til å sprenge på bakken, noe du ikke gjorde i ditt tilfelle. ;)

Det nærmeste jeg kom skade, var en rakett som sprengte rett ved folkemengden jeg stod i. Ble døv i noen sekunder, men alt er bra nå. Jenter skulle ikke hatt lov til å fyre opp annet en tanks og frusere.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
hæhæh æ traff en dude med en arakket lololol

7616518[/snapback]

og hvor høy promille har du da? ;)

men tilbake til topic: her i drøbak så var ikke nyttårsaften noe særlig, det var svak tåke og det regnet. Så jeg fyrte mitt opp i en fei og gikk inn igjen... Får håpe det blir bedre til neste år...

Skrevet
er det noe kult man kan få gjort med tanks , hylere?

Du kan ko teipe 2 styk til tanken og la den fly og sprute il :p

7617162[/snapback]

takk skal prøve det til kvelden! noen her som har bilder?

Skrevet
Med rester mener jeg det som er skutt opp. batteri og fonterner ol. som er igjen på bakken!

7617418[/snapback]

å ja! da så trudde du hadde mer igjen jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...