Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ka merke liker dere best då ? Svea, Cosmos osv.. ? :) kansje noen som vil dele sine erfaringer med di forskjellige merkene ?

 

Min favoritt er Svea, da dette er den nermaste forhandleren ;) aldri opplevd noen feil med produkta heller. Prøvd cosmos men mange av tinga som ikke "smeller".

Tenker og prøve noe nytt i år (i tilegg til svea såklart ;) ) så gjerne kom med anbefalinger og ka dere synst om vert produkt :)

Lenke til kommentar

Det beste jeg har vert borti må vell være spectra sitt buster batteri :D 4 stykker for 100 kroner!

Smeller utrolig bra og!

Men Birger! Likte handleliste-eksempelet du lagde til 2.BT

Skal handle for 1000 kroner jeg og! VIl ha mest mulig for pengene, men ikke for mye ''dill''

Eksempelet er i overkant av 1000 kr, men man kan eventuelt kanskje kutte ut ett batteri.

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Enig!

 

Noen som vet hvordan storm ligtherne fungerer? Er de verdt prisen og varer de lenge nok til ca 200 lunter?

 

Hadde en stormlighter jeg kjøpte i en pakkis-bod engang. Gassen varte ikke akkurat lenge :p Men om du skaffer sikkelig vare, er stormlighter nok det beste (i hvertfall om det blåser).

Lenke til kommentar

Enig!

 

Noen som vet hvordan storm ligtherne fungerer? Er de verdt prisen og varer de lenge nok til ca 200 lunter?

 

Hadde en stormlighter jeg kjøpte i en pakkis-bod engang. Gassen varte ikke akkurat lenge :p Men om du skaffer sikkelig vare, er stormlighter nok det beste (i hvertfall om det blåser).

Hvilket merke solgte de i pakkis boden?

Lenke til kommentar

Enig!

 

Noen som vet hvordan storm ligtherne fungerer? Er de verdt prisen og varer de lenge nok til ca 200 lunter?

 

Hadde en stormlighter jeg kjøpte i en pakkis-bod engang. Gassen varte ikke akkurat lenge :p Men om du skaffer sikkelig vare, er stormlighter nok det beste (i hvertfall om det blåser).

Hvilket merke solgte de i pakkis boden?

 

Er usikker på hvilket merke det var. Alt jeg husker var at det var en bmw stormlighter. Har kasta den for lengst, beholder bare lightere med fine damer på :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...