Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woo, jeg fant et effektbatteri fra i fjor liggende under et skap her. Kraftig nedstøvet, men fortsatt helt og ubrukt. Tror fjoråret var året jeg hadde for mye og måtte hjemme det for modern som er skeptisk til at jeg lagrer fyrverkeriet på rommet :p

Skrevet
Er det festival de selger på rema 1000?

Ja, rema har avtale med de i år.

På den rema 1000 butikken jeg var på solgte de litt fra alle forhandlerne.

• Liker 1
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Gleder meg til klokken 8 i kveld!

Da skal jeg og noen kompiser gå på et fjell med romerlys å skyte på den HELT lovlige måten :innocent:

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet (endret)

Sånn går det når man må lage bomber, mega bomber....

Nei, blinkere er mye kulere :thumbs:

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Yes, pappa skal dra og handle litt fyrverkeri for ungene sin del da kan jeg få han til og kjøpe noen pakker med romerlys! :D

Skrevet
Noen som har lyst til å fortelle reglene rundt fyrverkeri?

Man må være over 18 år for å kjøpe og bruker fyrverkeri, det er kun lov å sende opp mellom 18:00 og 02:00 på nyttårsaften, det er ikke tillatt å selge, eller bruke raketter med styrepinne, eller artikler som kan forveksles med leketøy.

Håper det hjalp=)

Skrevet

Det er det som er tha shiet. Når en gjør noe galt i fylla å blir tatt også er det hans skyld at det ikke blir lov med raketter på styrpinner å sier, fyfaen så stygt at dem har forbydd det ass: /

det er kjipt med folk som ødelegger for oss som bruker det ordentlig og lovlig (ælhlæææ ehe :-P)

menmen.. får vel kose meg litt lovlig med plumbo bombe.. stikker å handler litt plumbo nå jeg;)

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Snart er klokken 2! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...