Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe kom plutseli på noe løye jeg og noen prøvde i fjor. vi lagde papir fly og satt en hyler bakpå og sendte den av gårde da hyleren hylte :p  fløy fint det :!:

7565998[/snapback]

kan jeg tenke meg;) kan kansje prøve med de styore hylerne? hvis det ikke blir for tungt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er da ikke noe å grine over det. Det er jo bare å hamstre inn iår da vett dere. :)  Broderen har fortsatt fyrverkeri fra år 2000. :p

7569206[/snapback]

jeg har enda litt igje fra i fjor men brukt en del de siste dagene nå, har en happy spring og ei bombe fra batteri igjen...

Skrevet (endret)

Blir det forbudt skal jeg tjene en formue på å smugle fyrverkeri! :p

Btw: Fant en pakke Ville Veps fra ifor. Betalte 6kr for en eske med jævlig mange, hehe. Damen bak kassen var ikke den lureste.

Endret av stakan
Skrevet
jeg har enda litt igje fra i fjor men brukt en del de siste dagene nå, har en happy spring og ei bombe fra batteri igjen...

7569221[/snapback]

Jeg brukte opp mitt på utpå våren. Jeg og noen kamerater sendte opp fyrverkeri utpå skuleplassen i friminuttet. :)

Skrevet

7569221[/snapback]

Jeg brukte opp mitt på utpå våren. Jeg og noen kamerater sendte opp fyrverkeri utpå skuleplassen i friminuttet. :)

7569230[/snapback]

hva skjedde da? :hmm:

Skrevet

Sjønner ikke vitsen med at folk skal bruke så ufattelig mange penger på fyrverkeri, det finnes da bedre ting å bruke pengene våre på enn noen ting som varer i 2 sekunder..

Og det er heller ikke noe gøyt å få raketter i håret :/

Skrevet

noen som har noen bra familie pakker? må være med raketter(batterier)

og kansje litt bakkefyrverkeri men skal vel helst være raketter og eller batterier prsi 250 ca.

Skrevet
Har sikkert vært oppe før i denne tråden, men er det sånn at fyrverkeri-salget starter den 27. i hele landet?

7572844[/snapback]

Noen steder starter det før men den 27. har alt startet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...