Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her laster jeg opp en Zip fil som inneholder Chilli Shots, Knitter Fritz, Micro Foundtain og Street Sun. :innocent:

 

Alle er filmet uten stativ på kalde kvelder...ble for og være helt ærlig litt sjokka av smellet på Chilli Shoten som dere kansje ser :D

 

Husk at disse filene har Jeg lagd og jeg ønsker at dere vennligst ikke sender dem til andre, laster dem opp på YouTube eller overfører de til andre Websider som Fyrverkeriportalen uten at det blir sakt i fra om til meg på PM eller på MSN.

 

Med andre ord..Frihet under ansvar... :)

More to Come :cool:

 

Fyrverkeri.zip

 

MVH

Ban-One smileypulldownsunglasses-xENo.gif

Lenke til kommentar
Plukket opp disse hos Svea. Litt skuffet over at de var utsolgt av "Swordsman" pakkene men tok den "neste i rekka" istedet. Fant også en rakett ved navn "Sidewinder 7x Union" som jeg ikke har sett i noen brosjyrer noe sted. Hadde opprinnelig tenkt på "Toro" raketten, men karen bak disken sa at de ikke hadde denne i år og anbefalte "Big bertha" istedet. "Big Bertha" hadde jeg i fjor og ble ikke helt overbevist rett og slett, men det skal sies at været var absolutt ikke optimalt under oppskytingen.

Rockets1.jpg

Her selte de El toro, men den kom en dag for seint. Jeg hadde Sidewinder 7x Union for 2 år siden å var veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Så bra ut det! Mye lunter der.

 

Noen som har forslag til en slags Airbomb-sammenkobling?

 

Tenker å tape sammen 4-5 Chilli og få de til å gå av mer eller mindre samtidig.

Kan jo evt være flere å tenne på, men hadde vært digg å fått det i en slags kobling.

Noen som er kreative ? =p

Tape dem slik at luntene peker inn mot hverandre. Da kan man ta et stjernerab (også hos noen helt feilaktig kalt stjerneskudd) ned slik at alle luntene blir tent.

Lenke til kommentar
Jeg var ute og testet noen happy sppring i stad, den ene gikk fint opp og sprengte ved ca 20 meter. Den andre kom vel kansje bare 10 og sprengte der den så mye større ut, og det datt gnister ned noen som hvet hvorfor ?

Mulig kvalitetskontrollen for Happy Springs er satt lavere eller er ikke-eksisterende?

 

Eventuelt kan det være at kruttladningen var større på den første eller omvendt(eller bakvendt).

Endret av edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...