AxMataz 0 Report post Posted December 27, 2005 Hvor får man kjøpt Amped 3 i Oslo? Også, hvor har de best utvalg i xbox 360 spill generelt? Quote Share this post Link to post
Tor Rasmussen 651 Report post Posted December 27, 2005 Vet ikke om oslo, men etter en liten leterunde i Bergen var det Spaceworld som hadde Amped 3 i hyllene. Merkelig med Elkjøp/Lefdal. De virker til kun aldri å ha hatt inne hverken Condemned eller Amped 3. Quote Share this post Link to post
GangsterPanda 151 Report post Posted December 27, 2005 Jeg vil tro at Spiderman har det, jeg har dumpa innom to Spiderman-sjapper i Buskerud-distriktet og begge hadde. Tror dog det kan være vanskelig å få tak i det nå, da det ikke er mange butikker som har det, så de kan være utsolgt. Quote Share this post Link to post
eddien24 0 Report post Posted December 27, 2005 Hvor får man kjøpt Amped 3 i Oslo?Også, hvor har de best utvalg i xbox 360 spill generelt? 5343425[/snapback] Har du noen andre Xbox 360 spill? Jeg har Amped 3, men har bare spillt d et par timer. Bytter det gjerne mot need for speed: most wanted eller COD 2... Quote Share this post Link to post
RRhoads 3420 Report post Posted December 27, 2005 Hvor får man kjøpt Amped 3 i Oslo?Også, hvor har de best utvalg i xbox 360 spill generelt? 5343425[/snapback] Spaceworld på stovner senter har amped 3 Tipper EB games eller spiderman har best utvalg Quote Share this post Link to post
AxMataz 0 Report post Posted December 29, 2005 Fant det på EB Games og Spiderman. eddien24, jeg har amped 3 og pgr3 bare, jævlig skuffa over amped 3, bedriten kjøring, laget for barnehagebarn. BLir nok CoD 2 neste gang, eller noe annet, helst med CO-OP! Quote Share this post Link to post