Con Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Var det ikke slik at alle som kjøpte wow fikk med 10 dager guest pass som man kunne gi en venn eller noen som vil prøve spillet? I så fall, hvordan gjør jeg det? Har en kompis som gjerne vil prøve det. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Det fulgte med en lapp med en lang kode på, gi den til kompisen din. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Samme spørsmål. Har fått lånt CD til kameraten min og innstalert det, men jeg har ikke fått opp noe hvor jeg skal legge inn den koden på 10-Guest Pass Key. Hvor skal jeg legge inn den? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 syns jeg husker at du må gå på hjemmesiden til wow og registrere den der, for så å kunne logge inn i spillet.. jeg måtta iallefall det da jeg hadde min 10 dagers konto Lenke til kommentar
Con Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Var ingen slik lapp med i mitt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå