Gå til innhold

Hvilket AGP skjerm kort på max 800kr?

Ondskapen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er mitt HK, vil det funke på det? (er litt skeptisk pga crapy pc :( )

Noen forslag til en AGP skjerm kort til max 700kr (kanskje 800kr hvis det er nødvendig...)

Endret av thomas ll
Skrevet

Jeg hadde en Packard Bell pc i to år. Det siste året med et AGP 6600gt kort fra MSI installert. Fungerte helt greit. Tror du får kjøpt slike kort brukt for en 800-900 kr nå.

Merk: Sjekk også strømforsyningen. 6600gt kort krever egen strømtilkobling(MOLEX) og trekker nok noen watt. Min Packard Bell hadde PSU på 280W og det fungerte greit. Alt under vil jeg vært skeptisk til dog. Ev. bør du velge ett dårligere kort.

Skrevet
Det er en Imedia 3308...

5341474[/snapback]

Modelen sier meg ingenting.

Ta en titt på baksiden av kabinettet.

Der står det hvor mange watt PSU yter maks.

Skrevet (endret)

Jeg finner ikke noen ting om hvor mange watt PSU yter, står bare 220-230 volt inn og det er jo verdiløst...

Vil dette kortet yte bra eller burde jeg legge inn litt til sånn at jeg får dette?

Endret av thomas ll
Skrevet

Da må du åpne sidedekslene på pc'en. Tallene står et eller annet sted.

Det 9600 kortet fungerer sikkert greit på pc'en din, men du bør sjekke PSU for sikkerhets skyld. Dessuten er et 6600gt mye bedre.

Skrevet

Har selv et 9600pro.

Duger greit.

Drar Battlefield på maks 1024x768 uten AF og AA og alt på maks i Age of Empires.

Om du burde kjøpe 6600gt eller 9800pro/xt går vel mest utpå hvor mye penger du vil bruke, om du har sterk nok strømforsyning og om du spiller mye spill.

Skrevet
Har selv et 9600pro.

Duger greit.

Drar Battlefield på maks 1024x768 uten AF og AA og alt på maks i Age of Empires.

Om du burde kjøpe 6600gt eller 9800pro/xt går vel mest utpå hvor mye penger du vil bruke, om du har sterk nok strømforsyning og om du spiller mye spill.

5343023[/snapback]

eg og har 9600 pro

men den den klare så vidt kjøre BF hakke fritt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...