cypionate 0 Report post Posted December 26, 2005 ja, lurer på om dette finns, etter at jeg har rippet en cd, og har lyst til å finne ut navnet på sangene, slik at det ikke lenger står "spor1", "spor 2", "spor3" også videre..... håper dere forstår... ps! har søkt, men det var jo hundrevis av sider! leste gjennom 30 - 40 tråder.... Quote Share this post Link to post
Tordenflesk 2 Report post Posted December 26, 2005 Det er nok umulig for et prog å "kjenne igjen" hva sangene heter. Rip de på nytt igjen, slå på freedb-saken i rippe-prog-et ditt. Quote Share this post Link to post
cypionate 0 Report post Posted December 26, 2005 (edited) ok, takker for svar så raskt Edited December 26, 2005 by tuverud_24 Quote Share this post Link to post
iMono 155 Report post Posted December 26, 2005 Her kommer jeg igjen... Hvis du har CD'en (eller navnet på CD'en) kan du bruke MediaMonkey til å søke etter Artist og Album på Amazon. Da kan du auto-tagge cd'en med navn og nummer på sangene m.m. Quote Share this post Link to post
shrek_2 37 Report post Posted December 29, 2005 kan jo faktisk bar gjøre det i windows mediaplayer... vet ikke om du må endre filnavnet selv eller om wmp gjør det for deg... Quote Share this post Link to post
shrek_2 37 Report post Posted December 29, 2005 kan jo faktisk bare gjøre det i windows mediaplayer... vet ikke om du må endre filnavnet selv eller om wmp gjør det for deg... Quote Share this post Link to post
iMono 155 Report post Posted December 30, 2005 Du har to valg: - Rippe filene om igjen med et program som finner informasjon på f.eks freedb - Finne albumet på amazon med MediaMonkey og auto-tagge hele driten. Jeg er ikke i tvil på hva jeg ville gjort... Quote Share this post Link to post
cypionate 0 Report post Posted December 30, 2005 hei igjen, takk for svar, spesielt deg, dell_9200. Det løste seg, brukte mediamonkey- metoden jeg Quote Share this post Link to post
rønning 0 Report post Posted December 30, 2005 Sjekk ut MusicBrainz Quote Share this post Link to post