Gå til innhold

kjøpe BF2, BF2 SF også ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du klarer deg sikkert fint uten. Du vil ikke få spille SF maps, men jeg foretrekker fremdeles gamle BF2 maps egentlig...så dritt med mørke hele tiden...

Du vil heller ikke få tilgang til SF våpen unlocks, men det heller er ikke det helt store tapet imho.

Skrevet

Vil jeg ha problemer med å skaffe klan hvis jeg ikke har SF? Bestilte nettop BF2 på zailor.no for 250,- kr.. kjempe tilbud! Problemet er at hvis jeg skal kjøpe Special Forces må jeg ut med nye 250,- kr. :/

Skrevet
Vil jeg ha problemer med å skaffe klan hvis jeg ikke har SF? Bestilte nettop BF2 på zailor.no for 250,- kr.. kjempe tilbud! Problemet er at hvis jeg skal kjøpe Special Forces må jeg ut med nye 250,- kr. :/

5336808[/snapback]

Neppe. Dei fleste klaner spiller vanilla(bf2). SÅ det blir nok ikkje noko problem.

Skrevet (endret)

SF gir i aller høyeste grad valuta for pengene, løp og kjøp! Synes SF maps som Ghost town, Warlord, Mass destruction og Surge er på høyde eller bedre enn flere av mapsene i vanlig BF, i tillegg har du flere nye kjøretøy og våpen m.m.

Endret av Vultur Gryphus
Skrevet

da har jeg kjøpte begge.. kom på 850kr på spaceworld :S 500kr for BF2, 350kr for SF men hadde gavekort så ble 250kr... eller så hadde jeg aldri brukt så mye penger =P

men kult var det, selv om jeg ikke dreper så mange =P

Skrevet
da har jeg kjøpte begge.. kom på 850kr på spaceworld :S 500kr for BF2, 350kr for SF men hadde gavekort så ble 250kr... eller så hadde jeg aldri brukt så mye penger =P

men kult var det, selv om jeg ikke dreper så mange =P

5345785[/snapback]

Ja.. :p

Angrer ikke på at jeg kjøpte det.. :p

Hadde litt over 10 k poeng, så jeg dro nytte av ranksystemet.. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...