Gå til innhold

Dilemma: Kjøpe K750i nå eller vente?


Antihero

Anbefalte innlegg

Jeg har en Nokia 6230i som jeg hater. Fikk penger til jul for å kjøpe ny mobil og det ligger an til å kjøpe K750i da jeg ikke liker designet på W800i og har iPod video som MP3-spiller.

 

Saken er at K750i har vært på markedet lenge og høy etterspørsel har ført til at den har holdt seg godt i pris. Det jeg lurer på er hvor lenge det er før etterkommeren lanseres og om det kanskje er et bedre kjøp. Liker ikke å kjøpe yesterdays news hvis den nye er mye bedre.

 

Er ikke så oppdatert på mobilfronten lenger så ville satt pris på innspill.

 

Kjøpe K750i nå eller vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia N70 er jo ikke så ille den og. Men jeg ville valgt SE telefoner med det utvalget som er på markedet idag. Og hvis jeg var i din situasjon hadde jeg ventet og testet ut W900i og Nokia N80 :thumbup: . Telefonene skal vel lanseres begynnelsen av nyåret.

Endret av duqe77
Lenke til kommentar

Ville gått for en K750i selv også ja. Har en K750i liggende på bordet her nå faktisk. Den er helt super. 2.0 mp kamera, autofocus, mp3 spiller og masse andre fine ting.

Det følger med en installcd, usb kabel og headsett så klart.

W800i må du ikke tenke på å kjøpe en gang. Bare piss, Oppskrytt mobil etter min mening. Dessutten kan du oppgradere K750i til W800i om du vil det. W800i dekslet passer tilogmed på K750i.

W900i har jeg ikke hørt så mye om, men den er visst ganske lik W800i. Ikke så mye å satse på.

Nei, kjøp en K750i du. Den er bra, litt dyr, men du får det du betaler for etter min mening.

Den er liten, og det er et pluss :)

KAN være litt vanskelig å forstå hvis man har holdt på med Nokia i mange år, men dette går seg til :) Har selv hatt Nokia i mange år og det var uvandt med SE mobil, men dette går seg til så klart.

Vil anbefale deg å gjøre som meg, kjøp en veske til K750i. Det liker den :D

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Og makan til plastic fantastic har man ikke sett før :)

Hadde k750i i 2 måneder og joysticken begynte å takke for seg. Knirka litt her og der, så totalt sett var jeg ufornøyd.

5336982[/snapback]

 

Enig. Har samme problemet.

 

edito: Oh damn, så ikke på datoene...

Endret av BorN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva mener du med det?

 

Har aldri måttet stramme noen skrue på de SE jeg har hatt?

5632085[/snapback]

Ikke jeg heller.

 

Jeg er fullstendig enig med deg om ordlista på Nokia.

SE bruker det ordet du har brukt mest, det er den mest geniale funksjonen synes jeg. Jeg trenger aldtri å bytte ord nesten pga. det ordet jeg vil ha kommer opp med en gang, og det er så flott. :)

Lenke til kommentar
Jeg har en Nokia 6230i som jeg hater. Fikk penger til jul for å kjøpe ny mobil og det ligger an til å kjøpe K750i da jeg ikke liker designet på W800i og har iPod video som MP3-spiller.

 

Saken er at K750i har vært på markedet lenge og høy etterspørsel har ført til at den har holdt seg godt i pris. Det jeg lurer på er hvor lenge det er før etterkommeren lanseres og om det kanskje er et bedre kjøp. Liker ikke å kjøpe yesterdays news hvis den nye er mye bedre.

 

Er ikke så oppdatert på mobilfronten lenger så ville satt pris på innspill.

 

Kjøpe K750i nå eller vente?

5335716[/snapback]

Sonyericsson K800 er bra. :thumbup:

Den har 3,2mp kamera og masse annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...