Gå til innhold

Problemer med Logitech MX-1000 laser (lagging osv.


Anbefalte innlegg

Problemet jeg har er at den er helt håpløs, halvparten av tiden jeg bruker den lever musepekeren sitt eget liv, den lagger helt håpløst og noen ganger fortsetter musepekeren å bevege seg etter at jeg har sluppet musen. Må si dette er den verste musen jeg noen gang har vært borti, den er jo helt ubrukelig. Det jeg lurer på er om det er noe jeg har gått glipp av, eller er det meningen at den skal være sånn? Jeg har nyeste driver og har endret på instillinger i Setpoint (hastighet på musen og slikt). Jeg har også kjøpt meg ny musematte (Corepad Eyepad, svart). Tenkte kanskje det hjalp, men neida. Å bruke den rett på bordet slik jeg gjorde med den forrige Logitech musen min er bare å glemme. Jeg bare ville høre om dere hadde noen råd eller tips eller forklaringer til hvordan jeg kan få rettet opp dette, om mulig. Hadde som sagt absolutt ingen problemer med den forrige musen jeg hadde (optisk, Logitech).

 

Snakket med PS Data om dette og de sa at lasermusene ikke liker mørke overflater, vil det si at jeg bør kjøpe meg denne musematten isteden? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme musen selv... og den funker helt perfekt for meg :yes:

 

men pass på å ikke ha senderen for langt unna, da begynner musen å leve sitt eget litt.... skjedd med meg noen ganger...

 

og jeg bruker sort musematte, ikke noe problem det :hmm:

 

 

kjøpte forresten fra psdata selv :p

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem som deg, men dette var før jeg oppdaterte driverne og siden du har gjort dette..så burde ikke problemet ligge der. Jeg bruker ikke musmatte og det funker kjempebra, spill bl.a BF2 osv uten problemer. Men som de andre sier sjekk om at ikke sendern er for langt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...