Jump to content
Sign in to follow this  
-Teddy-

BF2 / SF konto, bruker man samme?

Recommended Posts

Da har du noe mer å kose deg med i romjulen hvertfall! Artig tilleggspakke dette her synes jeg! :)

5335224[/snapback]

Mhm, kommer nok til å spille mest BF2 though. Men nå skal det FLASHES. :evil:

Da har du noe mer å kose deg med i romjulen hvertfall! Artig tilleggspakke dette her synes jeg! :)

5335224[/snapback]

Ditto.

Men siden Catch spiller bf2 så blir det nok mest vanilla slik som Teddy. Liker vanilla best så.

5335224[/snapback]

Ditto.

Men siden Catch spiller bf2 så blir det nok mest vanilla slik som Teddy. Liker vanilla best så.

5336004[/snapback]

Jeg og.. Er så rart med nightvision

Hei

Jeg har formater og kjøpt BF2: SF, jeg har innstalert BF2 på nytt og lurer på om jeg må onnstalere de gamle patchene før jeg innstalerer 1.12 for bf2?

Hei

Jeg har formater og kjøpt BF2: SF, jeg har innstalert BF2 på nytt og lurer på om jeg må onnstalere de gamle patchene før jeg innstalerer 1.12 for bf2?

5355554[/snapback]

Det du gjør er å først installere BF2 (som du allerede har gjort), så installerer du SF, og deretter patcher med 1.12-patchen

Når får man weapon unlocks i SF? Jeg har en unlock som jeg ikke har brukt, fordi jeg tenkte å unlocke et SF-våpen når jeg fikk det. Funker det sånn, eller er det egne SF-poeng?

Når får man weapon unlocks i SF? Jeg har en unlock som jeg ikke har brukt, fordi jeg tenkte å unlocke et SF-våpen når jeg fikk det. Funker det sånn, eller er det egne SF-poeng?

5358226[/snapback]

jeg hadde en unlock da jeg kjøpte SF. Fikk plutselig 4 unlocks i BF2.

Det er felles for vanilla og SF.

Jeg var på den fjerde unlocken, på vei til den femte, og fikk SF.

Da fikk jeg tre unlocks, og kunne bruke de på vanlige våpen, og SF, dersom jeg hadde unlocken fra vanilla.

Brukte de da på G3, F2000 og PKM.

Nå nylig fikk jeg en unlock fra vanilla-versjonen på ny rank, (Gunnery Sgt.), og brukte den på G36E (Medic SF)