Gå til innhold

Bra dvd avspilling på xbox 360?


Jabbala

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en panasonic th-42pa50 skjerm. Siden den gamle xboxen inatt røyk (mens jeg så de nye filmene jeg fikk til jul)... Vurderer jeg nå å gå til innkjøp av en xbox 360. Har vurdert å gå til innkjøp av en skikkelig dvd spiller siden xboxen slantrer litt iforhold til tv'n. Men siden xboxen nå er røket lurte jeg på hvor bra xbox 360 er på dvd avspilling? Vil gjerne ha en konsoll i huset, siden lillebroren min fikk seg en del nye xbox spill i julegave og vil tro noen av disse er bakoverkompatible... Har selvfølgelig i tillegg til xbox 360 tenkt å kjøpe AV kabel hvis dette skulle bli en realitet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes også lyd og bilde er ok på 360'en. Synes bare den bråker noe helt forferdelig, men tror ikke det er noe verre enn vanlig xbox som du tydeligvis synes er ok, så da burde du bli fornøyd med 360'en også.

5335045[/snapback]

 

Jeg synes ikke bildet på xboxen er bra nok iforhold til hva jeg kan få ut av tv'n. Det jeg er ute etter å vite er om xbox 360 kan konkurrere med en dvd spiller til et par-tre tusen i kvalitet på avspillingen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...