Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har fått ordrebekreftelse fra www.buysnus.com. de har mottatt penga jeg sendte til dem, og dytter fem bokster sterk snus i en konvolutt as we speak.

7743303[/snapback]

Veldig bra. Har ikke vært noen problemer med å bestille derifra? Alt gikk knirkefritt? Hvis det var tilfellet skal nok jeg bestille derifra når jeg blir 18 og ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som sagt: foreløping ingen problem.

HELT sikker kan jeg ikke være før jeg åpner postkassa :-)

7744097[/snapback]

Sant. Da forventer jeg at du melder ifra om hvordan det gikk :D

Skrevet

hørte av en kompis at offroaden med smak er sinnsykt digg men er litt som skruf tranebær. enten hater du den eller elsker den. jeg for min del elsker den i en uke av gangen pr 4 mnd.

DB

Skrevet
hørte av en kompis at offroaden med smak er sinnsykt digg men er litt som skruf tranebær. enten hater du den eller elsker den. jeg for min del elsker den i en uke av gangen pr 4 mnd.

DB

7745107[/snapback]

Det er en veldig spesiell smak ja. Akkurat som å ha sterk lakris i munnen omtrent. Men er, som du sier, en snus man fort blir lei av. Kan bli for mye av det gode.

Skrevet

Nå har jeg funnet ut akkurat hva Offroad Lakris Løs smaker. Tok akkurat en Doc Pluss med lakrissmak, og smaken er slående lik. Så vet dere det, dere som ikke har prøvd den :p

Skrevet
Med VISA kort? Du kan ikke bestille uten, sikkert...

7745855[/snapback]

Trenger da ikke være atten for å ha visakort.

7747661[/snapback]

Mamma er over 18 :p

Skrevet

Tror ikke det er så veldig stor kontroll på det. Har en kompis på 17 som bestiller snus fra nettet temmelig ofte. Han gjør det på egen konto, og får lov av foreldre. Men problemet med å bestille snus for mindreårige, er jo foreldra.

Skrevet

han er heldig som får lov av foreldrene. selvom jeg skjønner hvorfor foreldre vanligvis ikke gir lov.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...