Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet
Synd at ikke prell smaker azz, sitter med 2 stykker under leppa jeg nå. Mine 2 siste faktisk. :no: *leisei*

7619286[/snapback]

Nicht gut, du må kjøpe før skolen begynner igjen da. Så skal jeg ha en av deg da :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zerr..? K0ster masse pengah dah. Kunne dratt inn hvis jeg hadde joina, og vunnet poker i dag. Men orker ikke tenke i dag...LOL

7619496[/snapback]

LOL, har jo cash jeg da :cool:

Skrevet (endret)

Hehe... Takk for den dennisv.

Men husk smaken er som baken, jeg syntes den var god hvertfall.

Fant en gammel boks under pulten nå, baker en stooooor general og hører på paperboys med tomorrw, kan andbefales azz.

Endret av prellmaster3000
Skrevet

Gammel boks? Det er vel ikke noe å anbefale? Gammel tørr snus smaker dritt.

Sitter her med en Onyx, synes den smaker helt for jævlig. Menmen, eneste jeg har så. Får vel ture til byen å kjøpe en boks med løs i morgen da :)

Skrevet
lol fjortiss. Lær deg å skrive du prellmaster.

7620151[/snapback]

Må nesten si meg enig med deg.

Er det en ting jeg absolut ikke orker er det "fjortizz speak" :no::thumbdown:

Skrevet
haha, jeg kan å skrive jeg.

7620196[/snapback]

Du skriver 'ikk' istedenfor ikke, og 'z' istedenfor s. Det er forferdig irriterende å lese det du skriver. Anmeldelsen av den snusen du testet var jo skrevet bra, hvorfor fortsetter du ikke å skrive slik?

Skrevet
lol fjortiss. Lær deg å skrive du prellmaster.

7620151[/snapback]

Tro meg, han kan å skrive. Går i klassen min. Så kan vel si at jeg vet at han kan skrive ;)

Skrevet

men skriver ikke akkurat norsk her på forumet da!

"Zerr..? K0ster masse pengah dah. Kunne dratt inn hvis jeg hadde joina, og vunnet poker i dag. Men orker ikke tenke i dag...LOL"

skrekk eksempel

Skrevet (endret)

jeg bare skriver sånn for å tulle, kan sikkert begynne å skrive litt seriøst hvis det hjelper for å få denne tråden tilbake på sporet sitt. SNUS

Edit: det å skrive ikk istedenfor ikke er jeg bare blitt vant til.

Endret av prellmaster3000
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...