Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hehe.

Btw, noen som har smakt Kardus Løs? Hører at den skal være veldig digg.

7576204[/snapback]

Jeg kjøpte en boks av den en gang. Syns jeg den var altfor grov, liker ikke spesielt grov snus. Men smaken derimot, den var ypperlig.

Skrevet

Noen som har smakt den nye snusen? Nick & Johnny, eller hva den het.

Minnna meg litt om ettan, uten renninga. Den skal vist være sterkere enn det meste.

Skrevet
Noen som har smakt den nye snusen? Nick & Johnny, eller hva den het.

Minnna meg litt om ettan, uten renninga. Den skal vist være sterkere enn det meste.

7576531[/snapback]

Den er grei, men jeg likte ikke smaken så godt, den var bare ok.

Skrevet

Mye tidligere i denne tråden ble d nevnt noe om snus automater i sverige :innocent: Hvor finnes slike? overalt sjeldent?

skal til Sverige en dag til uka men er ikke gammel nok til å kjøpe så disse automatene virekr gull :dribble:

Skrevet
Mye tidligere i denne tråden ble d nevnt noe om snus automater i sverige :innocent:  Hvor finnes slike? overalt sjeldent?

skal til Sverige en dag til uka men er ikke gammel nok til å kjøpe så disse automatene virekr gull :dribble:

7576618[/snapback]

Jeg antar (jeg VET ikke) at disse automatene er like som røyk automatene vi har i Norge. Altså du må kjøpe kort i disken på butikken.

Pleas prove me wrong!

Skrevet (endret)

Du må jo kjøpe sånne kort i kassa, så kan du kjøpe de i automatene.

Dennis: Jeg var i sverige for ikke så lenge sida, da så jeg sånn automat. Du kjøper et sånn kort i kassa, så legger du på kortet i automaten, og snusen kommer ut ;)

Endret av WhiteDragon
Skrevet
aha jeg trodde d var slike som F.eks cola automater jeg :blush:
DA tok du feil ;)

Folka som lager slike skjønner vel at slike automater kjapt kan bli misbrukt.

7576690[/snapback]

ehm. Det er svensker da :!: hehe

Skrevet (endret)

Bahahaha! Hva faen snakker dere om? De kortautomatene som brukes i Norge er ikke slike som brukes i andre land. Ja, det er som colaautomater omtrent, og du ser haugevis av disse i land som f.eks. Spania. Du bare pytter på mynter og trykker på hvilken type røyk du vil ha. Tviler på at dette ville fungert i Norge da du neppe får deg en røykpakke bare med mynter du har på deg. Må nok lapper til da :p

Oberursel_10414_1_12052004_101254_170.jpg

Endret av ArmenMinAU
Skrevet
Hææææææææææææææææææææææææ

Jeg flytter asap. Tenk da, lucky strike hver eneste dag utenom å tenke på å skaffe det :love:

7577429[/snapback]

Du kommer til å dø av kreft. Det håper jeg du vet :innocent:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...