Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skal til Sverige nå snart, må bare få lønn først. Da blir det nok én 20-30 bokser.

vi blir 5 stykker i bilen, å det er bare jeg som er nikotinslave. :D

6610214[/snapback]

Da kjøper du 5 vettu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal til Sverige nå snart, må bare få lønn først. Da blir det nok én 20-30 bokser.

6610214[/snapback]

Da kjøper du 5 vettu.

6610340[/snapback]

Tar kvoten til alle sammen, blir 25 bokser det. ;)

Skrevet

Vel, for at nikotin skal fordampe må det være jævlig varmt. F.eks sigaretter, nikotinen frigjøres når tobakken varmes opp og gløder. Tviler sterkt på at nikotin fordamper i romtemperatur, tobakksbladene som blir brukt til snus og sigaretter ligger gjerne en laaaaaang stund og tørker i åpent rom før de brukes.

;)

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

nikotin fordamper ikke, det er bullshit. Vann fordamper på 100C, nikotin er en del høyere...

Skrevet

6610214[/snapback]

Da kjøper du 5 vettu.

6610340[/snapback]

Tar kvoten til alle sammen, blir 25 bokser det. ;)

6610617[/snapback]

Kom hjem fra svergie i går, vi var 5 stk i bilen, men bare 2 som snuser fast. Vi hadde sann cirka 6-7kg snus med hjem tilsammen :D

Skrevet

Jeg har gjort en oppdagelse: Og prøve å rive opp 3 poser med snus, for så å prøve å pakke en ordentlig pris, går til helvette! Den snusen var nesten umulig og pakke :p

Posesnus har ikke effekt.. Jeg må ha noe sterkere. Har General Maxi nå. Hvilken posesnus er "sterkest" ?

Skrevet
Jeg har gjort en oppdagelse: Og prøve å rive opp 3 poser med snus, for så å prøve å pakke en ordentlig pris, går til helvette! Den snusen var nesten umulig og pakke :p

Posesnus har ikke effekt.. Jeg må ha noe sterkere. Har General Maxi nå. Hvilken posesnus er "sterkest" ?

6611498[/snapback]

Skruf Stark Portion er vel den sterkeste snusen du kan oppdrive her i norden. 30% mer nikotin

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Lager en top5 liste over sterkeste portion snus jeg :)

1. Skruf Stärk

2. Strongcut

3. Granit

4. General Maxi

5. Skruf (vanlig)

Skrevet

Skruf Stark ja. Røsker bra den, smakte en under en runde Hold`em. Ble en bra overgang det fra vanlig portion til dette, ble ganske så svimmel. Skal kjøpe noen tårn av den neste gang jeg besøker søta bror.

Skrevet

Da blir det den neste gang jeg er på butikken! Jeg greier ikke pakke snus, pluss at det er jævla upraktisk. Så må ha posesnus, spesielt når jeg er på jobb :p

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

Skruf stark selges nok ikke i norge dessverre, men anbefaler Granit, den røsker bra den også :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...