OleP 0 Report post Posted December 24, 2005 Heisann. Har noen artige lydklipp jeg gjerne vil sende over fra min N6230 til min laptop.. Når jeg prøver å sende ting til laptopen over IR får jeg beskjed om at det ikke er noen forbindelse. Spørsmålet er, finnes det andre måter å få det overført på til PC? På MMS for eksempel? finnes det noen sider hvor jeg kan sende til fra telefonen for så å laste det ned fra en webside? Hadde vært supert om noen kunne være til hjelp her. God jul forresten Quote Share this post Link to post
Cultofluna 1 Report post Posted December 24, 2005 Er bare å legge det som vedlegg i en mms og sende til mailaddressen det.. men infrarøden funker bare om du har den liggendes perfekt fremfor porten.. IR er bad Quote Share this post Link to post
OleP 0 Report post Posted December 24, 2005 Er bare å legge det som vedlegg i en mms og sende til mailaddressen det.. men infrarøden funker bare om du har den liggendes perfekt fremfor porten.. IR er bad 5331307[/snapback] sikker på at jeg kan sende mms til en mail uten å ha noe epost-oppsett klart? husker ikke åssen jeg setter opp mailen. jeg sendte den til min hotmail-adresse. det sto meldinga ble sendt, men har ikke fått noe mail enda. venta 2 min nå da men:) Quote Share this post Link to post
Cultofluna 1 Report post Posted December 24, 2005 Høres bra ut.. gjorde det ofte sånn når jeg hadde 7250.. den nektet å koble seg opp via IR på noe som helst Quote Share this post Link to post
Dre_C 144 Report post Posted December 24, 2005 Skal en overføre noe med ir så er det veldig viktig at en er nøyaktig i plasseringen av telefon og laptop. Begge deler bør ligge stille når telefonen søker og sender filer. Quote Share this post Link to post