Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt til å lage en database der det skal være informasjon av brukere, og at brukerene kan lett oppgradere den informasjonen.

 

Det jeg lurer på er om dette er noe vanskelig! og hvordan det lages! eller om det kanskje ligger en ferdig modell som jeg kan titte og lære på!

 

Takker for alle svar jeg får!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tenkt til å lage en database der det skal være informasjon av brukere, og at brukerene kan lett oppgradere den informasjonen.

 

Det jeg lurer på er om dette er noe vanskelig! og hvordan det lages! eller om det kanskje ligger en ferdig modell som jeg kan titte og lære på!

Vanskelig? Nei. Men det krever ikke bare databasekunnskap, du må også ha en frontend mot databasen. Det kan være en webapplikasjon (PHP, ASP.NET eller annet), eller en nativeapplikasjon for det/de operativsystem(er) som brukes.

 

Alternativt, dersom det er snakk om et Windows-miljø, kan det være at du ønsker å ta en titt på SharePoint. Windows SharePoint Services skal etter det jeg husker ha den funksjonaliteten du ønsker, er gratis, og bruker en gratis database i bunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...