Gå til innhold

Hvor mangen install CD'er har du til WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg sitter med 2 WoW covere her nå, og lurer på hvor mangen cd'er dere har.

Jeg ser i det ene har jeg 1-4, 2-4, 3-4 og 4-4. 4 CD'er altså. I det andre har jeg 1, 2, 3, 4 og 5!

Det jeg lurer på er om det ene er Europeisk versjon ? Og den andre Amerikansk ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har 2 cover her jeg også, mitt cover som ble kjøpt dagen det ble gitt ut her i norge har 4 cder , det andre som ble kjøpt for noen dager siden har 5 cder.

Kanskje det nye har med en patch eller to så de måtte ha en ekstra cd? :hmm:

Endret av Voice
Skrevet

Har to CD-esker med 4 CD-er hver (kjøpte først den vanlige utgaven, og siden collectors edition da de fikk den inn) samt DVD-en fra collectors edition.

Venner som har kjøpt spillet i senere tid har 5 CD-er, så jeg vil tro den ene CD-en inneholder patcher ja.

Skrevet

har 5 cd'er jeg og. Men en ting jeg har merket meg som forskjellig fra 4 og 5-disc versjonene er at de som bare har 4 cd'er, vil kunne benytte trial key'en sin til alt, dvs AH, trading, osv, mens key'en fra 5 disc versjonen ikke kan gjøre disse tingene på trial versjonen.

Skrevet

Jeg har en dvd og 4 cd-er, begger fra collector's editio,n meninga var at du kunne gi det ene til en venn, for det følgt med et 10 dagers guest pass, dette var altså før du fant guest pass på annenhver wowside. Collector's edition boksen er forresten helt fantastisk fin, og det er boka, dvden og kartet og=) *skryte*

Skrevet
Har to CD-esker med 4 CD-er hver (kjøpte først den vanlige utgaven, og siden collectors edition da de fikk den inn) samt DVD-en fra collectors edition.

Venner som har kjøpt spillet i senere tid har 5 CD-er, så jeg vil tro den ene CD-en inneholder patcher ja.

5330165[/snapback]

Jepp.. den ekstra CDen er patcher. :)

//Engerr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...