Thor. Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Hei. Hadde vert fint om noen kunne fortelle meg hvordan jeg endrer på windows sin send til funksjon Grunnen til det er at jeg har det med å flytte mapper og filer men begynner å bli lei av å bla mappe opp og mappe ned. Om du ikke skjønner hva jeg mener kan jeg vise det som et bilde. Håper jeg posta i rett forum Endret 23. desember 2005 av Tor-Martin
andreasn Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 (endret) Du kan endre den her: C:\Documents and Settings\ditt brukernavn\SendTo Edit: Jeg tror SendTo-mappen er skjult så enten må du skru på visning av skjulte filer eller så kan du skrive det i adresse-linjen. Endret 23. desember 2005 av andreasn
Thor. Skrevet 23. desember 2005 Forfatter Skrevet 23. desember 2005 Du kan endre den her: C:\Documents and Settings\ditt brukernavn\SendTo Edit: Jeg tror SendTo-mappen er skjult så enten må du skru på visning av skjulte filer eller så kan du skrive det i adresse-linjen. 5327968[/snapback] Takker
pcp160 Skrevet 1. januar 2006 Skrevet 1. januar 2006 Heh, så bra! Takk fra meg også, har ikke spurt om dette, men det betyr jo ikke at jeg ikke har lurt på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå