Gå til innhold

Er CS gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Eg lurte på om CS 1.6 er gratis. Eg syns jeg så det ein plass. Muligt jeg er helt på jordet...

Dette er ikkje meint til å vere om pirat-kopiering, men eit spm. om det er gratis.

Fins det nokon som helst måte å spela CS i ein form, gratis? (lovlig)

Endret av ArneKristoffer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke gratis. Du får kjøpt diverse versjoner av Half-Life og andre pakker som inneholder CS 1.6 (som Half-Life, Half-Life Antaloghy, Counter-Strike Antaloghy, osv). Alle disse pakkene finner du ganske så billig i alle butikker. :)

EDIT: Doh, for sen.

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Det er et veldig stort tap ja.

Eller, kommer ann på. Spiller du noe i klan, eller har tenkt det. Så er det et tap. Men er public gøyest. Vel, da er sikkert source morro nok...

Skrevet

Skal dette være så komplisert da?

Cs 1.6 er en mod til Half life derfor er den gratis hvis du kjøper Half Life, du kan også kjøpe cs antholigy, CS: Condition Zero.

Bare les på spill pakken.

Source er derimot en Half Life 2 Mod som du må kjøpe Half Life 2 for å få spille.

Kjøp Half Life 1 last ned steam, skriv in cd key i steam og spill.

Skrevet
Komplisert nkok for meg....

Må man kjøpe HL1 for å få CS 1.6?

Jeg hadde tenkt på å kjøpe en pakke med HL2 og CS1.6 og evt. Source.

Hadde ikke tenkt å kjøpe flere pakker.

5324886[/snapback]

Du trenger ikke kjøpe HL1 for CS eller HL2 for CS:S lenger, fordi både CS og CS:S ble lansert som egne spill etter at nye Steam kom. Bare gå inn på www.steampowered.com og last ned Steam. Lag en konto der, så kan du kjøpe og laste ned de spillene du vil der. Veldig enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...