Mr.SS Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Noen som egentlig har fått beta keys fra komplett enda? Komplett er trege med å sende de til meg. -.- 5453303[/snapback] Hvordan går det? Har du fått nøkkelkoden ennå? Vuderer selv å bestille, men er under sterk tvil. 5457369[/snapback] Jeg og.
ToLi Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Vel, jeg har spilt det litt nå, og det er ikke så veldig likt det første spillet. Det er ikke så veldig mye man får se på betaen fordi det er kun to brett. Men det er mye flere valg og muligheter i spillet. Man kan jo bygge base hvor man vil. Man har murer som man kan gjøre mye rart med. MAnge fler type tropper man kan få, og mange flere muligheter med hver tropp. Gleder meg til selve spillet kommer ut i sin helhet. Det blir garantert bra. Har jo luket bort en del bugs og sånt nå
AK47 Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Vel, jeg har spilt det litt nå, og det er ikke så veldig likt det første spillet.Det er ikke så veldig mye man får se på betaen fordi det er kun to brett. Men det er mye flere valg og muligheter i spillet. Man kan jo bygge base hvor man vil. Man har murer som man kan gjøre mye rart med. MAnge fler type tropper man kan få, og mange flere muligheter med hver tropp. Gleder meg til selve spillet kommer ut i sin helhet. Det blir garantert bra. Har jo luket bort en del bugs og sånt nå 5464737[/snapback] Fikk du nøkkelkoden fra Komplett?
Gromle Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 så du syns det er bra at de tvinger folk til å forhåndsbestille fordi de vil teste spillet? jaja da har jeg hørt det og. jeg har hvertfall vært med i 5-6 beta tester og aldri blitt presset til å forhåndsbestille spillet for i det hele tatt å få tilgang. derimot så fikk jeg 25% rabatt på kjøp av Far Cry etter at jeg var med i MP beta test. 5436886[/snapback] Er det ikke bare å avbestille når man har fått betanøklen da?
akristina92 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 (endret) Jeg tasta bare inn noe tull, og sitter å venter i kø nå. For å laste det ned. EDIT: Fikk jo brukernavn og passord, så det ser ut til at jeg hadde flaks EDIT2: Neeei! Måtte taste inn CD-key i installasjonen Endret 20. januar 2006 av DiskSpace10GB
figure_02 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 Veit ikke om jeg gidde å forhåndsbestille, kanskje hvis jeg får noen raske penger. Men spillet blir garantert ownage
Havon Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 fikk key etter en dag fra komplet, så ikke noe problemer der
thomassit0 Skrevet 20. januar 2006 Skrevet 20. januar 2006 så du syns det er bra at de tvinger folk til å forhåndsbestille fordi de vil teste spillet? jaja da har jeg hørt det og. jeg har hvertfall vært med i 5-6 beta tester og aldri blitt presset til å forhåndsbestille spillet for i det hele tatt å få tilgang. derimot så fikk jeg 25% rabatt på kjøp av Far Cry etter at jeg var med i MP beta test. 5436886[/snapback] Er det ikke bare å avbestille når man har fått betanøklen da? 5468060[/snapback] det går vel an ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå