Gå til innhold

Battle for Middle-Earth II beta.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som egentlig har fått beta keys fra komplett enda? Komplett er trege med å sende de til meg. -.-

5453303[/snapback]

Hvordan går det? Har du fått nøkkelkoden ennå? Vuderer selv å bestille, men er under sterk tvil.

5457369[/snapback]

Jeg og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har spilt det litt nå, og det er ikke så veldig likt det første spillet.

Det er ikke så veldig mye man får se på betaen fordi det er kun to brett.

Men det er mye flere valg og muligheter i spillet. Man kan jo bygge base hvor man vil. Man har murer som man kan gjøre mye rart med. MAnge fler type tropper man kan få, og mange flere muligheter med hver tropp. Gleder meg til selve spillet kommer ut i sin helhet. Det blir garantert bra. Har jo luket bort en del bugs og sånt nå :)

Skrevet
Vel, jeg har spilt det litt nå, og det er ikke så veldig likt det første spillet.

Det er ikke så veldig mye man får se på betaen fordi det er kun to brett.

Men det er mye flere valg og muligheter i spillet. Man kan jo bygge base hvor man vil. Man har murer som man kan gjøre mye rart med. MAnge fler type tropper man kan få, og mange flere muligheter med hver tropp. Gleder meg til selve spillet kommer ut i sin helhet. Det blir garantert bra. Har jo luket bort en del bugs og sånt nå :)

5464737[/snapback]

Fikk du nøkkelkoden fra Komplett?

Skrevet
så du syns det er bra at de tvinger folk til å forhåndsbestille fordi de vil teste spillet? jaja da har jeg hørt det og. jeg har hvertfall vært med i 5-6 beta tester og aldri blitt presset til å forhåndsbestille spillet for i det hele tatt å få tilgang. derimot så fikk jeg 25% rabatt på kjøp av Far Cry etter at jeg var med i MP beta test.

5436886[/snapback]

Er det ikke bare å avbestille når man har fått betanøklen da?

Skrevet (endret)

Jeg tasta bare inn noe tull, og sitter å venter i kø nå. For å laste det ned.

EDIT: Fikk jo brukernavn og passord, så det ser ut til at jeg hadde flaks :D

EDIT2: Neeei! Måtte taste inn CD-key i installasjonen :cry:

Endret av DiskSpace10GB
Skrevet
så du syns det er bra at de tvinger folk til å forhåndsbestille fordi de vil teste spillet? jaja da har jeg hørt det og. jeg har hvertfall vært med i 5-6 beta tester og aldri blitt presset til å forhåndsbestille spillet for i det hele tatt å få tilgang. derimot så fikk jeg 25% rabatt på kjøp av Far Cry etter at jeg var med i MP beta test.

5436886[/snapback]

Er det ikke bare å avbestille når man har fått betanøklen da?

5468060[/snapback]

det går vel an ja.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...