Gå til innhold

Forslag til hjemmelaget proteinshake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du spise dette 3 ganger om dagen? Vel lykke til.

 

Fettet i melka er ikke godt for deg, egg innholder østrogen og fet. Ja du får omtrent 50-60g godt protein ut av dette, men du får mye ekstra bagasje i tillegg.

 

Å blakke deg på proteinpulver? Det er billigere enn både din uggabugga shake å hva et ordinært kosthold med samme proteininnhold ville være.

 

30g protein hvert måltid? Dette er bare tull, kommer mye på størrelse på kroppen og individuell metabolisme(?). Lærerne dine på idrettsfag, er det de som har satt alle disse grillene i hodet ditt? Jeg vet at alle over 35 mener at proteinpulver er satans verk, men poteter det blir man stor av! Litt på spissen, men er drit lei av og måtte krangle med fotballgutter og skispretter.

Lenke til kommentar
uggabuggashake! haha:P den var god..

shaken min er både god og sunn, melk og egg er noe av det sunneste du kan ha i deg. har heller ikke i meg shaken 3 ganger daglig, men rett etter hver styrkeøkt.

 

btw: rocky balboa tar egg, ikke shake

5323274[/snapback]

Egg og melk er langt fra det sunneste du kan få i deg. Fettet i spesielt melk er særdeles vanskelig for kroppen og bli kvitt, ergo ikke bra. Proteinet er bra. Egg innholder mye rart, deriblant østrogen. Jeg spiser selv 3-4egg hver dag, men det er også max. Skal du absolutt ikke drikke shake, så spis MYE tunfisk, kylling og rødt kjøtt hvis du vil øke.

 

btw: Rocky spiser russere, å jeg snakker ikke om Ivan Drago.

Lenke til kommentar

Det er veldig høyt kolestorol i eggeplommen. Tetter jo igjen blodårene dine med så store inntak.

 

Hvis du vil legge på deg, kjøp heller en bøtte med karbopulver og en bøtte med proteinpulver.

 

Du bruker mest karbohydratpulver, som er ganske billig, og derfor blir det ikke så mye penger når det brukes på sikt. :)

 

4 kg karbo koster vel 2-300,-

4 kg protein koster vel 6-800,-

 

2 spiseskjeer protein + 4 spiseskjeer karbo i en shake. De bøttene vil holde leenge! :D

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...