Gå til innhold

TES: hvorfor kan ikke jeg bruke spellen som jeg kjøper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjøper en spell så kan jeg ikke bruke den, der står bak spellen 15/13 for eksempel. den blir aldri 15/15!

noen som vet hvorfor jeg ikkje kan bruke den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må ha en viss level innenfor School'en spellen er i (f.eks Destruction) og ha nøyaktig/mer magika enn det spellen krever. hvor stor % sjanse du har for å kaste spellen kommer ann på level du har i spellens school

Skrevet
Når jeg kjøper en spell så kan jeg ikke bruke den, der står bak spellen 15/13 for eksempel. den blir aldri 15/15!

5319608[/snapback]

Det at det står "15/13" betyr at det koster 15 magicka og kaste magien, og at du har 13 prosent sjanse for at du klarer å kaste den.

Magicka får du ved å få høyere intelligens. Magicka = 10 x Intelligens.

Får å øke lykningssannsynligheten må du forbedre ferdighetene til den tilhørende magiskolen. For eksempel: alle magier som på en direkte måte skader fiendene dine kalles "Destruction". Jo høyere destruktion, desto høyere er sannsynligheten for at du klarer å kaste en magi fra den magiskolen.

Kjapt og enkelt forklart.

Skrevet

5319608[/snapback]

Jeg tror at det første nummeret er hvor mye magicka du trenger for å bruke det, og det siste nummeret er sjansen du har for å klare å bruke det, i prosent. 13 % er ikke allverdens... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...