MicroS Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Når jeg kjøper en spell så kan jeg ikke bruke den, der står bak spellen 15/13 for eksempel. den blir aldri 15/15! noen som vet hvorfor jeg ikkje kan bruke den?
Lycantrophe Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 du må ha en viss level innenfor School'en spellen er i (f.eks Destruction) og ha nøyaktig/mer magika enn det spellen krever. hvor stor % sjanse du har for å kaste spellen kommer ann på level du har i spellens school
Skurupu Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Når jeg kjøper en spell så kan jeg ikke bruke den, der står bak spellen 15/13 for eksempel. den blir aldri 15/15! noen som vet hvorfor jeg ikkje kan bruke den? 5319608[/snapback] Det at det står "15/13" betyr at det koster 15 magicka og kaste magien, og at du har 13 prosent sjanse for at du klarer å kaste den. Magicka får du ved å få høyere intelligens. Magicka = 10 x Intelligens. Får å øke lykningssannsynligheten må du forbedre ferdighetene til den tilhørende magiskolen. For eksempel: alle magier som på en direkte måte skader fiendene dine kalles "Destruction". Jo høyere destruktion, desto høyere er sannsynligheten for at du klarer å kaste en magi fra den magiskolen. Kjapt og enkelt forklart.
MiSP Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Når jeg kjøper en spell så kan jeg ikke bruke den, der står bak spellen 15/13 for eksempel. den blir aldri 15/15! noen som vet hvorfor jeg ikkje kan bruke den? 5319608[/snapback] Jeg tror at det første nummeret er hvor mye magicka du trenger for å bruke det, og det siste nummeret er sjansen du har for å klare å bruke det, i prosent. 13 % er ikke allverdens...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå