oleisbest Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Er kommet hjem fra hybelen og innstallerte Adobe Photoshop på datamskinen hjemme. Fikk en boks opp mot slutten av innstallasjonen om at det var noe krøll med fargene på datamaskinen min. Tenkte ikke noe videre over det, trykket continue og har nå kun to farger fra der jeg velger hva slags bakgrunns og forgrunns farge jeg skal ha. Det er svart og rosa. Prøver jeg å åpne et bilde i AP som består av alle regnbuens farger er det eneste jeg får se forskjellige toner av rosa og svart. Kan noen fortelle meg hva jeg må gjøre eller kan gjøre for å i hvert fall få 256 farger igjen...
MindTooth Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 Er vel et program som heter Adobe Gamma som ligger i kontrollpanelet. Eller trykk CTRL+ALT+SHIFT i det PS starter så du får slettet konfigen. Håper dette kan hjelpe
oleisbest Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Skrevet 21. desember 2005 (endret) Er vel et program som heter Adobe Gamma som ligger i kontrollpanelet. Eller trykk CTRL+ALT+SHIFT i det PS starter så du får slettet konfigen. Håper dette kan hjelpe 5318770[/snapback] Fikk det ikke til å fungere, er sikkert jeg som gjør noe feil. Når jeg åpner Adobe så er det første jeg gjør å trykke CTRL+ALT+SHIFT, men da skjer ingen ting. Er det noen annen måte jeg kan løse det på eller vet du kanskje hva jeg gjør feil? Litt snar med å svare her Fikk det til å fungere nå! Tusen takk for hjelpa alle tiders Endret 21. desember 2005 av oleisbest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå