Gå til innhold

Radeon X800GTO2 på komplett!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Way! Komplett har fått in de ville GTO2 korta!

Det var snakk om at de nye GTO2 kortene og tilsvarende på Connect 3D skulle få nedgradert GPU.

Så hvem melder seg frivillig for og kjøpe et og pine det? :!:

Endret av karl-wilhelm
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fullt klar over at det kan softmoddes, men da fraskriver du deg all garanti. Jeg syns da at det er lurere å kjøpe et x850xt til 150kr mer.

Men det er da min mening ;>

Skrevet

Jo selfølgelig, er jo kjipt og miste garanti. men så er veldig gøy og greie en høyere hastighet en det råeste kortet i serien til en mye billigere penge.

Leken bak det er nokk for meg ihvertfall :whistle:

• 2 måneder senere...
Skrevet
Er fullt klar over at det kan softmoddes, men da fraskriver du deg all garanti. Jeg syns da at det er lurere å kjøpe et x850xt til 150kr mer.

Men det er da min mening ;>

Flertallet her inne kjører neppe med "all" garanti intakt på hardware uansett ;)

De fleste med GTO2 kommer ganske greit opp på nivå med X850XT Platinum Edition, så det kan være litt mer enn 150,- å spare. According to Sapphire, ATI has relaxed their regulations and so they are allowed to sell the GTO² product as 16P card Ga 1600,- for et idag ( Demo1 ).

Tenkte putte det i MSI K8NGM2-FID. Blir litt "sært" system tror jeg, kanskje interessant også... :hmm:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor alle her inne er så ville etter akkurat det der.

WOOO, der er et skjermkort som koster 150 mindre enn X850XT, men hvis man ligger i hardtrening kan det bli like bra som X850XT :tease:

Skrevet
Da kan jeg føye til

21067-01-50 som er 2xDVI-I/ViVo Full Retail.

Har du dette kortet? I så fall, hva kan du fortelle om det i forhold til mod og klokkeegenskaper.

Kommer imorra eller tirsdag. Maskina som skal ha det blir ferdig først om en ukes tid. Mulig det blir testing på Abit AN8 i mellomtiden, får se hvor klåfingra jeg blir ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...