Gå til innhold

Min første WoW film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var meningen med den filmen der? Jule stemningen? Du bare løp rundt og surret som de andre skrev og det var nesten ikke noe klipping i det hele tatt.

Skaff noe innhold og se på andre wow filmer og lær :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.warcraftmovies.com 10/10 !! FO REAL

For en flaming herregud, her har han sikkert prøvd i flere timer og ta opp mens han spiller.

Endelig fikk han det til, han ble så glad at han lagde en post om dette. Han vet sikkert at dette ikke er

noe super-bra. Gi han heller tilbake meldinger på åssen han kan blir bedre, Grow up folkens. :)

Skrevet

okay, .dat. Det du må gjøre bedre er å lage handling i det hele tatt. Blir jo fordømt kjedelig med en ku som løper rundt om kring. Storyline movies kan være ganske vanskelig å lage dessuten. Lag heller PvP movie. Om du er god i PvP er det bra, men om du suger, bare øv deg opp. Ikke legg ut filmer om du ikke syntes er veldig bra heller. For at du skal imponere folk, må du lage en sykt bra film, fordi det er mange bra filmer ute på internett. Sier ikke at du trenger å være best for å legge ut filmer, men ha bra filmer i hvertfall. Er jo en selvfølge.

Gjest medlem-19530
Skrevet

bare jeg som lurer på hvasangen heter? :hmm:

Skrevet
hehe, prøv å tenk ut hva du skal lage før du lager no.  :tease:

jaja, når vi først er i gang med å poste hjemmelagde filmer kan jeg legge ut et en også.

Prøvde å tilpasse filmen til en sang, varer ikke så frytkelig lenge og var egentlig mest for å teste game cam, men føler likevel den har litt mer "story" enn din.

Handler om en trist hunter som er lei av hverdagen, hehe  :hmm:

http://www.ancientprotectors.com/downloads/WoWtest.wmv

5317245[/snapback]

Var faktisk ikkje så galen den.Likte den jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...