Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

upc blir solgt i slutten av desember?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, men da kan vell ikke Candover routhe igjennom serverne til upc i nederland etc da, hva vil skje med det da?

5315311[/snapback]

 

Det er umulig og vite hvor lenge de leier tjenester fra UPC sentralt, ei heller hvordan de vil utvikle selskapet. De er antaglig bare ute etter og drive opp verdien og deretter selge det til selskaper innen bransjen, antagelig innen det har gått 2 til fire år tenker jeg.

Lenke til kommentar
Hei, jeg er nå en ikke så glad kunde hos upc, har hatt veldig mye problemer, jeg så på nyhetene igår at upc skulle bli solgt i slutten av desember, men hva vil dette si for meg som er kunde der.

 

Kan ting bli MYE bedre enn det som er nå, eller kan det bli mye verre?

 

Siden det er snakk om et investeringsselskape så tyder det på at dette er et firma som er villige til å spytte inn endel penger for å styrke upc sin posisjin. Ikke nødvendigivs utføre kuttinger for å effektivisere prossesser etc. Det burde bety bedre tilbud for meg som kunde.

 

ok, men da kan vell ikke Candover routhe igjennom serverne til upc i nederland etc da, hva vil skje med det da?

 

Vanskelig å si, men siden upc selges ut av bedriften så vil jeg tippe at de vil overta ansvaret for flere og flere av sine egene tjenester etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...