Gå til innhold

BF2 og BF2 Special Forces Graphic Card FIX/Cracker


Anbefalte innlegg

Dette har sikker blitt tatt opp mange ganger før. Men kan noen please poste alle "BattleField 2 og BattleField 2 Special Forces Graphic Card/Skjermkort FIX/Crackers"

her. Please post alle du vet om, med URL til nedlasting.

 

Trenger en veldig bra en, har en allerede. Men den gøjr bare sånn at jeg kan bruke mitt MSI GeFore 4 Ti4800SE 128MB AGP skjermkort i BattleField 2 Demo'n.

 

Jeg trenger en som gjør sånn at jeg kan bruke spille hele spillet, helst også med expansion packen med mitt GeForce 4 kort. GeForce 4 kortet er bedre en til fleste GeForce 5 kortene :tease: , så det burde gå greit om jeg spiller med det

 

Så please post de beste "Skjermkort Crackene" eller hva vi skal kalle det her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har sikker blitt tatt opp mange ganger før. Men kan noen please poste alle "BattleField 2 og BattleField 2 Special Forces Graphic Card/Skjermkort FIX/Crackers"

her. Please post alle du vet om, med URL til nedlasting.

 

Trenger en veldig bra en, har en allerede. Men den gøjr bare sånn at jeg kan bruke mitt MSI GeFore 4 Ti4800SE 128MB AGP skjermkort i BattleField 2 Demo'n.

 

Jeg trenger en som gjør sånn at jeg kan bruke spille hele spillet, helst også med expansion packen med mitt GeForce 4 kort. GeForce 4 kortet er bedre en til fleste GeForce 5 kortene  :tease: , så det burde gå greit om jeg spiller med det

 

Så please post de beste "Skjermkort Crackene" eller hva vi skal kalle det her.

5313199[/snapback]

 

Du har vel råd til å bruke ca 1100 kr på nytt skjermkort, for du kan ikke forventa å spille bf2 med det du har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...