Gå til innhold

Autogk - flere chapters til en avi


riktig

Anbefalte innlegg

Først og fremst: Jeg har aldri gjort dette før, så vær tålmodig :p

 

Jeg prøver å gjøre en dvd om til en avi, og det er i seg selv greit nok. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få flere kapitler eller deler til å limes sammen til en avi. Jeg skal ikke ha hele plata, men bare noen deler av den. Den offisielle tutorialen sier:

 

If you want to encode multiple input files into one resulting AVI you can do it by appropriately naming input files: *_1.vob;*_2.vob etc and selecting just the first one (Extension can be any of supported types apart from AVI). In IFO mode AutoGK automatically selects all VOBs that belong to one vobset.

 

Joda, det er greit nok, men jeg misforstår et eller annet her. Jeg har prøvd et par varianter, og fortsatt er det bare første kapittel som blir prosessert. Skal jeg rename bare .vob-filene, eller .ifo også? Skal alle filene renames? Hvis ikke, hvilke?

 

Har prøvd et par ganger, problemet er at dette mildt sagt tar tid, så det lar seg ikke gjøre å prøve alle mulige kombinasjoner. Har noen andre erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde det, men for å være ærlig skjønte jeg ikke bæret. Hadde et lite håp om at det fins en enkel måte å gjøre dette på. Det eneste jeg trenger er å forstå hvordan man egentlig skal rename de filene. Vet ikke helt åssen jeg skal tolke den setningen.

 

Forumet der ga lite info, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...