riktig Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Først og fremst: Jeg har aldri gjort dette før, så vær tålmodig Jeg prøver å gjøre en dvd om til en avi, og det er i seg selv greit nok. Problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal få flere kapitler eller deler til å limes sammen til en avi. Jeg skal ikke ha hele plata, men bare noen deler av den. Den offisielle tutorialen sier: If you want to encode multiple input files into one resulting AVI you can do it by appropriately naming input files: *_1.vob;*_2.vob etc and selecting just the first one (Extension can be any of supported types apart from AVI). In IFO mode AutoGK automatically selects all VOBs that belong to one vobset. Joda, det er greit nok, men jeg misforstår et eller annet her. Jeg har prøvd et par varianter, og fortsatt er det bare første kapittel som blir prosessert. Skal jeg rename bare .vob-filene, eller .ifo også? Skal alle filene renames? Hvis ikke, hvilke? Har prøvd et par ganger, problemet er at dette mildt sagt tar tid, så det lar seg ikke gjøre å prøve alle mulige kombinasjoner. Har noen andre erfaring med dette?
mandela Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 enkleste for deg er vel å rippe bare det du skal ha
mandela Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 enkleste for deg er vel å rippe bare det du skal ha
riktig Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Det har jeg gjort, men når jeg skal lage selve avi-fila får jeg det ikke til. Det blir bare det første som blir konvertert.
riktig Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Skrevet 19. desember 2005 Bump-o-rama. Hadde vært fint om noen visste noe om dette.
mandela Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 har du prøvd med vanlige gordian knot? nesten ikke mulig å gjøre den "feilen" der siden man før koding kan gjøre innstillinger for lyd & bilde og der finnes det preview. ellers kan jeg anbefalle at du leter etter svar her: http://forum.doom9.org/forumdisplay.php?f=28
riktig Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Skrevet 20. desember 2005 Prøvde det, men for å være ærlig skjønte jeg ikke bæret. Hadde et lite håp om at det fins en enkel måte å gjøre dette på. Det eneste jeg trenger er å forstå hvordan man egentlig skal rename de filene. Vet ikke helt åssen jeg skal tolke den setningen. Forumet der ga lite info, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå