Gå til innhold

xbox360 - dårlig mic

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741
Skrevet (endret)

Er dette et vanlig problem med xbxo360? Mikrofonen som fulgte med er så dårlig at jeg ikke hører hva folk sier til meg. Er det bare jeg som har dette problemet?

Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre dette? Eller har microsoft noen løsning på dette?

Endret av Slettet+19283741
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

så klart du ikke hører hva folk sier til deg gjennom mikrofonen :p

angående høytalerene på headsettet har hørt jeg at er litt dårlig på 360'n :cry: trur nokk det går ant å fikse i options eller er det ikke et sån volum greie til headsettet slik det var på vanlig xbox?

Endret av Chaser
Skrevet

Det varierer veldig på hvilken "server" du spiller på. Noen ganger fungerer den helt fint, andre ganger ikke.

Har hatt minimalt med problemer selv.

Skrevet
Det varierer veldig på hvilken "server" du spiller på. Noen ganger fungerer den helt fint, andre ganger ikke.

Har hatt minimalt med problemer selv.

5305746[/snapback]

har prøvd litt voice chat med 360'n bl.a. med noen her på forumet og også litt chatting i spill. Lyden er ganske så dårlig. Men nå er jeg vant til skype på PC. Men det burde være rom for forbedringer for dette med 360'n. Har 5500/1024 adsl linje.

Dr.Peedee

Skrevet

Jeg har problemer med enormt "ekko" når jeg snakker. Det har andre jeg har snakket med også. Jeg er ikke imponert over chat funksjonen i xbox360. Jeg har bare pratet i headset på SOCOM II på PS2., og det fungerer 100 ganger bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...