Gå til innhold

Nettside ikke kompatibel for Opera?

Straydog

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg benytter Opera v8.51, men tror det mangler en plugin eller noe som gjør at jeg ikke kan browse denne siden => www.beckersurf.com

Det som er problemet er at meny-valget i venstre marg på denne siden er en slags java-basert meny, som ikke virker når jeg tar musa over menyvalgene (det fungerer utmerket i IE.)

Noen som vet hvordan jeg kan løse problemet?

Endret av Straydog
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel noe som skjer stadig vekk. Det finnes flere standarder for hvordan en webside skal lages, og mange gidder ikke lage det slik at det virker for forskjellige browsere.

IE følger ikke nødvendigvis vedtatte standarder, men mange finner seg best tjent med å lage sider som støtter IE.

Skrevet

Jeg har ikke Opera, men siden funker i IE og Firefox.

Det er ikke så uvanlig at man treffer på sider som ikke virker i en browser. De aller fleste sidene virker bra i IE siden det er det mest brukte programmet, og de som ikke har helt god kompatibilitet på koden sin har i hvert fall testet mot IE.

Uansett om man ikke liker IE er det kjekt å ha når en treffer på slike sider.

Skrevet

Den er ikke java basert, men bruker javascript (ikke det samme som java). Den fungerer ikke i Konqueror heller, så de burde ta en titt på koden sin! Hvis du vil bruke sida, så send de en mail og si ifra at den ikke fungerer med Opera. Hvis de har noe som helst interesse av kunder så fikser de det.

Skrevet
Hvis du vil bruke sida, så send de en mail og si ifra at den ikke fungerer med Opera. Hvis de har noe som helst interesse av kunder så fikser de det.

5303900[/snapback]

Done deal!

:thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...