s0rse Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 I min datamaskin vises brenneren som en vanlig CD-ROM. Noen som har no forslag på hva jeg kan gjøre? Det er en Memorex TwentyFourMAXX 1040 CD-Brenner.. Desperat :razz: mvh Martin
pegg Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 eh det er vel ganske normalt at brenern vises som vanlig cd-rom i min datamaskin, ivertfall i win9x/2k, winXP kaller den kansje CD-RW. men uansett hva er problemet? har jeg missforståt deg kansje?
s0rse Skrevet 5. september 2002 Forfatter Skrevet 5. september 2002 Den skal vises som CD-RW, men vises som en CD-ROM! Når jeg åpner for eksempel WinOnCD så får jeg en feilmelding som sier; Error retrieving SCSI/IDE bus information: No SCSI host adapter found. Hva nå enn dette betyr.. Martin
SkiDMarK Skrevet 5. september 2002 Skrevet 5. september 2002 Prøv med å installere aspi drivere. kan være brenneprogrammet trenger di.
Kjetil Lura Skrevet 6. september 2002 Skrevet 6. september 2002 s0rse Det gjør den hos meg og. Det er ikke noe å bry seg om det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå