B4stian 221 Report post Posted December 15, 2005 Ja, har ikke peiling på hva jeg skal gi til mor, far og bror (13 år). Noen tips? Quote Share this post Link to post
philip 0 Report post Posted December 15, 2005 Jeg har iallefullefall kjøpt en dyr Cognac til fadern. Alkohol funker til det meste, og det er jo nyttig. Dog kanskje ikke din lillebror. Quote Share this post Link to post
hegem0r 0 Report post Posted December 15, 2005 Spiller bror din mye? Pc, ps2 o.l.. Kan jo kjøpe spill da? Mor og far din.. Ikke noe de ønsker seg? Om du spør, kommer de sikkert med ønsker Quote Share this post Link to post
B4stian 221 Report post Posted December 16, 2005 Flere tips? Alkohol og dataspill er utelukket... Quote Share this post Link to post
philip 0 Report post Posted December 17, 2005 (edited) Noe du har laget selv er alltid en slager for foreldre; dorullnisser? Edited December 17, 2005 by philip Quote Share this post Link to post
B4stian 221 Report post Posted December 17, 2005 Noe du har laget selv er alltid en slager for foreldre; dorullnisser? 5303236[/snapback] Jaja...17 år og lager ting til dem... Trokke det, det orker jeg ikke. Quote Share this post Link to post
hegem0r 0 Report post Posted December 17, 2005 Spør hva han ønsker seg Quote Share this post Link to post
dysfunctional 14046 Report post Posted December 18, 2005 Enig med deg, hegem0r. Broren min (19 år) spørte om hva jeg ønsket meg. Jeg sa jeg ønsket meg et kult belte, og jeg tror han har kjøpt det. Bare spør han, så slipper du å kjøpe feil gaver Quote Share this post Link to post