Gå til innhold

Ny gamer 19'' LCD


.Xavier.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg skal også ha meg LCD skjerm, og jeg lurer på å kjøpe meg den Samsung Syncmaster'n. men jeg vil gjerne vite om den egner seg BRA for spilling, og SE film på?  :hmm:

setter stor pris på om dere deler deres erfaringer enten det er positivt eller negativt om den.

5335949[/snapback]

 

Ja, skjermen egner seg VELDIG bra for spilling. Jeg har enda ikke klart å se etterslep i det hele tatt.

Til å se film på er den meget bra også. Det som faktisk er positivt er at du får med både VGA og DVI kabel på 930BF.

 

Ellers har jeg igrunnen ingenting spesielt å si om den. Positivt overrasket vertfall.

Lenke til kommentar
jeg skal også ha meg LCD skjerm, og jeg lurer på å kjøpe meg den Samsung Syncmaster'n. men jeg vil gjerne vite om den egner seg BRA for spilling, og SE film på?  :hmm:

setter stor pris på om dere deler deres erfaringer enten det er positivt eller negativt om den.

5335949[/snapback]

 

Ja, skjermen egner seg VELDIG bra for spilling. Jeg har enda ikke klart å se etterslep i det hele tatt.

Til å se film på er den meget bra også. Det som faktisk er positivt er at du får med både VGA og DVI kabel på 930BF.

 

Ellers har jeg igrunnen ingenting spesielt å si om den. Positivt overrasket vertfall.

5337816[/snapback]

 

 

jeg er veldig ny når det gjelder lcd, og har egentlig ikke så mye peiling på skjermer og bilde gennerelt. så kunne du fortalt meg hva VGA og DVI kabler er for noe? :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...