Garegaupa Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Hei, folkens! No lyt eg stille eit dumt spørsmål her, for når det gjeld samankopling av PC-ar for å spele dataspel, er eg totalt grøn... Eg og ein kamerat av meg har kvar vår PC som me kunne tenkt oss å koble saman for å spele Call of Duty 2 i fleirspelarmodus. Spørsmålet er då kva som er enklaste måte å gjere dette på? Eg meiner det finst noko som heiter kryssa TP-kabel - er det berre å få tak i ein slik, koble maskinene ihop, og så er ein i gong? Eller må ein ha ein server, eller ein hub, eller noko i den duren? Vonar de kan hjelpe meg med denne... Eg har prøva å søkje så godt eg kan, både på Google og ymse diskusjonsfora, men eg har ikkje funne ut stort som eg har blitt klokare av... Endret 15. desember 2005 av Garegaupa
Gromle Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Funker fint med bare en kryssa TP-kabel. Mulig man må rote litt med noen instillinger i windows, men bortsett fra det skal det bare være tut og kjør.
Garegaupa Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Skrevet 16. desember 2005 Flott - då veit eg det! Takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå