Frezz Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Da er WOW kommet med i det nye HjemmePC, med 14 dager gratis spilling. Noen som vet om man kan fortsette å betale mnd. avgift etter de 14 dagene, eller må man gå i butikken å kjøpe spillet først? Hadde vært kjekt å spare 350,- Endret 15. desember 2005 av Frezz
Walts Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 du må nok kjøpe det;) siden du må ha seriall key etter de 14 dagene
Shruggie Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hvorfor et blad som Hjemme PC? Det er jo et utrolig dårlig blad... De hadde fått mye bedre uttelling hvis de for eksempel ga 14 dagers tilbudet på Gamer.no eller tilogmed ITavisen.
nahojdat Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Du må enten kjøpe spillet i butikk (eller nettbutikk) for å få serial, eller så kan du kjøpe serial på kontosidene i wow sin nettside.. Serial som følger med bladet fungerer kun i 14 dager..
Frezz Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Du må enten kjøpe spillet i butikk (eller nettbutikk) for å få serial, eller så kan du kjøpe serial på kontosidene i wow sin nettside..Serial som følger med bladet fungerer kun i 14 dager.. 5295612[/snapback] Er det mulig å kjøpe WOW på nettet og laste det ned?
Aasgaard Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hvorfor et blad som Hjemme PC? Det er jo et utrolig dårlig blad...De hadde fått mye bedre uttelling hvis de for eksempel ga 14 dagers tilbudet på Gamer.no eller tilogmed ITavisen. 5295581[/snapback] Håper ikke du synes spillstoffet der er utrolig dårlig også, det er det nemlig vi som leverer.
nahojdat Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Du må enten kjøpe spillet i butikk (eller nettbutikk) for å få serial, eller så kan du kjøpe serial på kontosidene i wow sin nettside..Serial som følger med bladet fungerer kun i 14 dager.. 5295612[/snapback] Er det mulig å kjøpe WOW på nettet og laste det ned? 5295628[/snapback] Hvorfor skal du laste ned hvis du fikk det med i bladet? Om det er kun 14 dagers serial (koden) som fulgte med så må du låne wow av en kompis og bruke den serialen isåfall og kjøpe serial på wow sine sider etter der 14 dagene om du ikke vil kjøpe hele spillet. Hva som lønner seg vet jeg ikke..
Shruggie Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg har ikke lest Hjemme PC på årevis, jeg regner meg for å være litt mer avansert... Og det er min mor, bestemor og min døde oldemor også.
Frezz Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Du må enten kjøpe spillet i butikk (eller nettbutikk) for å få serial, eller så kan du kjøpe serial på kontosidene i wow sin nettside..Serial som følger med bladet fungerer kun i 14 dager.. 5295612[/snapback] Er det mulig å kjøpe WOW på nettet og laste det ned? 5295628[/snapback] Hvorfor skal du laste ned hvis du fikk det med i bladet? Om det er kun 14 dagers serial (koden) som fulgte med så må du låne wow av en kompis og bruke den serialen isåfall og kjøpe serial på wow sine sider etter der 14 dagene om du ikke vil kjøpe hele spillet. Hva som lønner seg vet jeg ikke.. 5295658[/snapback] Det jeg lurte på er hvor på wow sine sider jeg kan kjøpe key? Har lett vilt, men finner det ikke noen plass.
nahojdat Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Det gjør man i account sidene, vet ikke om det viser der før prøvetiden er gått ut.. Selv kjøpte jeg spillet, vet aldri når man trenger å installere på nytt, kjekt å slippe å låne det hver gang.. Endret 15. desember 2005 av nahojdat
Peep Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg har problemer med å innstallere det!! Det kommer : No installer data could be found. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå