Gå til innhold

WOW i HjemmePC

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da er WOW kommet med i det nye HjemmePC, med 14 dager gratis spilling. Noen som vet om man kan fortsette å betale mnd. avgift etter de 14 dagene, eller må man gå i butikken å kjøpe spillet først?

Hadde vært kjekt å spare 350,- :)

Endret av Frezz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor et blad som Hjemme PC? Det er jo et utrolig dårlig blad...

De hadde fått mye bedre uttelling hvis de for eksempel ga 14 dagers tilbudet på Gamer.no eller tilogmed ITavisen.

Skrevet

Du må enten kjøpe spillet i butikk (eller nettbutikk) for å få serial, eller så kan du kjøpe serial på kontosidene i wow sin nettside..

Serial som følger med bladet fungerer kun i 14 dager..

Skrevet
Du må enten kjøpe spillet i butikk (eller nettbutikk) for å få serial, eller så kan du kjøpe serial på kontosidene i wow sin nettside..

5295612[/snapback]

Er det mulig å kjøpe WOW på nettet og laste det ned?

Skrevet
Hvorfor et blad som Hjemme PC? Det er jo et utrolig dårlig blad...

De hadde fått mye bedre uttelling hvis de for eksempel ga 14 dagers tilbudet på Gamer.no eller tilogmed ITavisen.

5295581[/snapback]

Håper ikke du synes spillstoffet der er utrolig dårlig også, det er det nemlig vi som leverer. ;)

Skrevet

5295612[/snapback]

5295628[/snapback]

Hvorfor skal du laste ned hvis du fikk det med i bladet?

Om det er kun 14 dagers serial (koden) som fulgte med så må du låne wow av en kompis og bruke den serialen isåfall og kjøpe serial på wow sine sider etter der 14 dagene om du ikke vil kjøpe hele spillet.

Hva som lønner seg vet jeg ikke..

Skrevet

5295612[/snapback]

5295628[/snapback]

Hvorfor skal du laste ned hvis du fikk det med i bladet?

Om det er kun 14 dagers serial (koden) som fulgte med så må du låne wow av en kompis og bruke den serialen isåfall og kjøpe serial på wow sine sider etter der 14 dagene om du ikke vil kjøpe hele spillet.

Hva som lønner seg vet jeg ikke..

5295658[/snapback]

Det jeg lurte på er hvor på wow sine sider jeg kan kjøpe key? Har lett vilt, men finner det ikke noen plass.

Skrevet (endret)

Det gjør man i account sidene, vet ikke om det viser der før prøvetiden er gått ut..

Selv kjøpte jeg spillet, vet aldri når man trenger å installere på nytt, kjekt å slippe å låne det hver gang..

Endret av nahojdat
Skrevet

Jeg har problemer med å innstallere det!!

Det kommer :

No installer data could be found. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...