Gamlemor Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Da mener jeg ikke to forskjellige, men sånn at jeg trykker på to samtidig. eksempel: CTRL+R = vise fps Hvordan får jeg til sånt ? vil veldig gjerne binde left actionbar til v+1-9 Endret 14. desember 2005 av Lord-Myrrah
.V. Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Trykk de to knappene samtidig når du binder? :S
Yosuf Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 (endret) tror du kan bare gjøre det med ctrl alt og shift. Endret 15. desember 2005 av Yosuf
Gamlemor Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Skrevet 15. desember 2005 Aha, så tamt, men takker for svar.
JoeDohn Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Aha, så tamt, men takker for svar. 5295878[/snapback] Det har vel gjerne med hvordan tastaturet behandler inntastinga. Mens <Ctrl>, <Shift> og <Alt> (eller flere av de) er taster som er beregna til å holdes inne for å gi flere tastemuligheter så er de andre taster som bare skal funke på en måte alene, og som heller gjentar funksjonen sin mange ganger. Blant annet derfor man ikke kan trykke <Delete> før <Ctrl> og <Alt>.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå