gamerman Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Hei Jeg hørte om noe spill som heter Dimitri som er i utvikling nå av Lionhead studios. Men jeg finner ingen info nå lenger . Skulle helst hatt Lionhead Studios sine hjemmesider der det står eksakt informasjon om dette spillet
gamerman Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Skrevet 14. desember 2005 her har du den 5294688[/snapback] Og du tror ikke jeg har vært innom google tusenvis av ganger? Trenger en "reliable" source , ikke noe tyske små aviser
Deadringer Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 her har du den 5294688[/snapback] trenger en "reliable" source , ikke noe tyske små aviser 5294763[/snapback] da kan jeg nok ikke hjelpe deg
XDamage Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Tror ikke det finnes noe offisiell informasjon om Project Dimitri. Det holdes visstnok hemmelig av Lionhead inntil videre.
Djevlen Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hvis du leter etter håndfast informasjon om Dmitri må du belage deg på å lete lenge. Det har lekket visse bilder som 'visstnok' skal være av spillet. Og det sies å være et spill "hvor du spiller ditt liv", alt er bare rykter. Du kan stikke innom #Lionhead på Quakenet, og spørre der. Mange Lionhead-ansatte er innom fra tid til annen, men tro meg; de vil ikke svare deg. Dmitri er et prosjekt de ikke vil si mye om.
gamerman Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Hvis du leter etter håndfast informasjon om Dmitri må du belage deg på å lete lenge. Det har lekket visse bilder som 'visstnok' skal være av spillet. Og det sies å være et spill "hvor du spiller ditt liv", alt er bare rykter. Du kan stikke innom #Lionhead på Quakenet, og spørre der. Mange Lionhead-ansatte er innom fra tid til annen, men tro meg; de vil ikke svare deg. Dmitri er et prosjekt de ikke vil si mye om. 5305645[/snapback] http://planetlionhead.com/dimitri.php?page=about http://planetlionhead.com/dimitri.php?page=concept Fant concept art ihvertfalL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå