Tinmar Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Var i Ankhartand her en dag og da møtte jeg på et spøkelse. Når jeg slo med sverdet stod det at våpenet ikke hadde noen effekt. Hva må jeg gjøre(eller ha) for å skade spøkelsene?
ZlummGlumm Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 Silver eller Daedric våpen trur jeg. Kan jo også enchante et våpen med hva som helst, da funker den pluttselig mot spøkelser.
MiSP Skrevet 14. desember 2005 Skrevet 14. desember 2005 (endret) Ja, du kan ikke bruke helt vanlige våpen. De fleste "gode" våpen skader spøkelser, men de mest basic gjør ikke. I andre questen i mainquesten (den for Dura Gra-Bol eller hva hun nå heter, orcen i Mages Guild) får du info om dette, samt et sverd som kan skade spøkelser. Endret 14. desember 2005 av MiSP
MiSP Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 eller du kan bruke Hand-To-Hand 5303893[/snapback] Fungerer det?
-Raistlin- Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 jupp,l men da trenger man jop en viss h2h skill for å treffe i det hele tatt.
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Glass, Daedric, Silver (trur jeg) og alt som er magisk fungerer på Undead...
stoltz Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Glass, Daedric, Silver (trur jeg) og alt som er magisk fungerer på Undead... 5304778[/snapback] Og Ebony...
Lycantrophe Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 du kan se i editoren om noe skader Ghost ol.
MiSP Skrevet 21. desember 2005 Skrevet 21. desember 2005 du kan se i editoren om noe skader Ghost ol. 5319389[/snapback] Jepp, hvis det er haket av for "Ignore normal weapon resistance" eller noe i den dur, kan det skade magiske vesener.
Gromle Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Alt fra og med og Silver og bedre våpen kan vel skade spøkelser og slikt?
MiSP Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Alt fra og med og Silver og bedre våpen kan vel skade spøkelser og slikt? 5322202[/snapback] Det kommer vel an på hva man definerer som "bedre". Hvis du mener at det gjør mer skade, så kan det jo hende at det finnes noen sverd som gjør det, men likevel ikke skader spøkelser. Jeg tror ikke det, men man kan jo ikke vite.
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Alt fra og med og Silver og bedre våpen kan vel skade spøkelser og slikt? 5322202[/snapback] Det kommer vel an på hva man definerer som "bedre". Hvis du mener at det gjør mer skade, så kan det jo hende at det finnes noen sverd som gjør det, men likevel ikke skader spøkelser. Jeg tror ikke det, men man kan jo ikke vite. 5322558[/snapback] "Bedre" kan jo være det å skade spøkelser da
MiSP Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 "Bedre" kan jo være det å skade spøkelser da 5323755[/snapback] Så klart, men da er vi tilbake til utgangspunktet igjen - man kan ikke vite om et sverd er "bedre".
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 kan jo sammenligne effekten du får av dem
Gromle Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Alt fra og med og Silver og bedre våpen kan vel skade spøkelser og slikt? 5322202[/snapback] Det kommer vel an på hva man definerer som "bedre". Hvis du mener at det gjør mer skade, så kan det jo hende at det finnes noen sverd som gjør det, men likevel ikke skader spøkelser. Jeg tror ikke det, men man kan jo ikke vite. 5322558[/snapback] Mener laget av ett bedre materiale. Silver er bedre enn iron og steel, og mener å huske at silver og bedre (glass, ebony, daedric osv) kan skade spøkelser og de fleste andre fiender. Slik var det ihvertfall i Daggerfall.
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Daggerfall, går det an å laste ner det noen plass? (sorry for OT)
MiSP Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Alt fra og med og Silver og bedre våpen kan vel skade spøkelser og slikt? 5322202[/snapback] Det kommer vel an på hva man definerer som "bedre". Hvis du mener at det gjør mer skade, så kan det jo hende at det finnes noen sverd som gjør det, men likevel ikke skader spøkelser. Jeg tror ikke det, men man kan jo ikke vite. 5322558[/snapback] Mener laget av ett bedre materiale. Silver er bedre enn iron og steel, og mener å huske at silver og bedre (glass, ebony, daedric osv) kan skade spøkelser og de fleste andre fiender. Slik var det ihvertfall i Daggerfall. 5326611[/snapback] Joda, men det jeg mener, er at det er ikke noe fasit-svar på hvilke materialer som er bedre. Personlig synes jeg at glass virker som et meget skjørt materiale å lage et sverd av, hvis du skjønner. Daggerfall, går det an å laste ner det noen plass? (sorry for OT) 5327130[/snapback] Jeg vet ikke noe om dette. Men er det ikke best å lage en egen tråd i stedet?
Gromle Skrevet 24. desember 2005 Skrevet 24. desember 2005 Joda, er fasitsvar på hva som er best av matrialene ut i fra vilke egenskaper de har til å treffe motstandere, men det er ikke dermed sagt at skaden stiger på samme måte. Nå finner jeg ikke den lista der de er rangert, men snok litt rundt, så finner du den nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå