Gå til innhold

noen som spiller lineage2 her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lineage 2 (verfall da jeg spillte det) tok rett og slett EVIGHETER! Enormt lang tid å komme seg opp i level.

 

Selve spillet er jo genialt! Verdenen er fin å springe runt i. Nydelig natur.. Kampsystemet fungerer ganske greit det også, selv om jeg ikke liker så godt "trykk-og-se-på" system. Det som også var greit var at folk satte seg ned midt i byen med store skilt over hodet med "SELLING HUNTERS BOW" e.l Da var det bare for førstemann å kjøpe den, akkurat som en butikkNPC. Jeg satte altid på denne "butikkmodusen" når jeg skulle vekk fra PCen.

 

Castlesiege var noe av det kuleste jeg har vert med på! Å stå utenfor portene og banke på "haaaallloooo, slipp meg inn" =D genialt!

 

Synd man må være så utrolig høy lvl for å få mount, men flyvende mount er jo koonge da =D

 

Questene kan man diskutere.. jeg hadde en dverg, og kan huske jeg skulle lete etter en tulling i ettelleraent land. Han var en dverg han og, og hadde mekka seg en teleporter til seg selv. Så å finne han var nesten UMULIG. Jeg brukte såååå utrooolig lang tid på det questet. Selv om du bruker "walkthrough" eller får hjelp av noen andre så var det helt tilfeldig om du traff han eller ikke. Jeg fikk ordnet det slik at 2-3 stykker plasserte seg runt på de plassene han pleide å henge. Den ene sa ifra hvis han såg han og resten kom etter =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...