Gå til innhold

EA skriver om nye patchen (1.2)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hoppe, legge seg i lufta, så fort du treffer bakken, reiser du deg, hopper igjen og gjentar prosedyren...ser ut som en jævla delfin som hopper opp og ned på havoverflaten fordi du aldri ser den oppestående animasjonen...bare ligge på bakken og hoppe liggende i lufta... gjør det vanskeligere å treffe deg..men fy FAEN så mongo det er...

Skrevet
det burde fremdeles være mulig å kaste seg i bakken fremover...men ikke gang på gang på gang på gang sammenhengende...

5297632[/snapback]

Ikke en smule smør på flesk en gang vel? :p

Skrevet (endret)

Alt dette er veldig bra.. Håper det endelig blir slutt på total blackhawk dominans på det derre bykartet (husker ikke hva d heter :( )

L85a1 (sa80) , synes denne er bra allerede jeg :) blir konge hvis den blir bedre da :D

At G3A3 blir bedre er egentlig fornuftig, den har jo ikke så mye å stille opp mot granadelauncher og mer ammo pr mag... Bare bittelit mer damage :(

Nå gjelder det bare å dempe den j..... F2000, slik at vanilla våpnene har en tjangs. Tror seriøst den dreper på ett skudd ved hs ? I tillegg til scope, og nadelauncher!

edit: forresten, en kan jo fremdeles reloaded mens en sprinter nå også, en bare begynner å reloade, og så begynner en å sprinte.

hva er sprint exploit forresten ?

Endret av [^..^]Christian
Skrevet

Hvis du løper tomt for stamina, så kan du hoppe og dermed lade opp stamina i hoppet. Deretter sprinter du, hopper, sprint, hopp, osv. Funker fjell.

Skrevet

Unlocksa er ment å være 'anderledes', ikke bedre eller dårligere enn standardvåpen. Sånn sett blir M95 geværet uforholdmessig slappe greier. Hvis de fikser den opp til AWP-nivå, som mange her ønsker, så blir hele BF2 en diger snipermølje..

Skrevet

Faen da. Nå ble jeg frustrert.

- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14

- TV-Guided missile now have a shorter range

- AA missile lock has been improved

Drittpatch. Fiks bugsa istedet for å ødelegge for oss kosete helipiloter. :grin:

8 missiler kan gå bra. Men shorter range på TV? NO WAY! Funker utmerket slik den er nå, all moroa med helifights forsvinner jo nå.

Skrevet
Alt for tåpelig at de har laget Barreten så dårlig som den er

5301007[/snapback]

Alle våpen i BF2 er ekstremt dårligere enn sine virkelige forbilder, Barreten er intet unntak. :shrug:

Skrevet

Nå gjelder det bare å dempe den j..... F2000, slik at vanilla våpnene har en tjangs. Tror seriøst den dreper på ett skudd ved hs ? I tillegg til scope, og nadelauncher!

5300578[/snapback]

er f2000 så forbanna bra da? jeg treffer iallefall ikkeno med den.. :/

Skrevet
Christian,16/12-2005 : 12:31]

5300578[/snapback]

er f2000 så forbanna bra da? jeg treffer iallefall ikkeno med den.. :/

5302231[/snapback]

noob :p

Skrevet
Hele posten / tråden finner dere her : http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t...20target=_blank

New information on the 1.2 Update:

Hi all,

bra:

- TV-Guided missile now have a shorter range

- Hit points on all air vehicles has been reduced

- AA missile lock has been improved

- Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy

- Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy

- Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy

- "Prone Spamming" is now fixed (hva betyr det der?)

- "Sprint exploit" is now fixed

- The Sa80 weapon has been improved

- The G3A3 weapon has been improved

- Reload while sprinting has been enabled

- Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials

- Damage decreased for the M134

- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.

dårlig:

- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14

- "Dolphin Diving" is no longer possible

- Players can no longer jump and shoot at the same time

5291489[/snapback]

er ikke akkurat noen bunnyjumper men jeg hopper rett før jeg skyter med granatkasteren, da blir det vil ikke mere assault på meg :hmm:.

Skrevet

Synes F2000 minner mere om en ertepistol, men men. Jeg synes ikke at våpnene bør bli så veldig mye mere presise, men litt justeringer her og der er nok greit. Man må tenke på dynamikken i gameplayet også. Hvis alle treffer alt de sikter på, så forsvinner noe av morroa med spillet tror jeg. Det er selvfølgelig irriterende å skyte kule etter kule på en fyr 5 meter unna uten å treffe en skit! Det er også surt å skyte på en fyr, du hører at han blir truffet minst 5 ganger, men du kan ta deg f... på at han overlever og dreper deg i stedet. Egentlig ganske gøy! Det er kanskje evnen til å utløse så mange forskjellige følelser som fasinerer meg med dette spillet mere enn noe annet..

Skrevet (endret)

Synes patchen er et godt stykke på vei til bedre gameplay. Bunnies og dolphins trenger vi ikke i BF2.

Synd at de ikke gjør noe med rød/blå tag buggen.

Endret av Rayline TWB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...